1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
18.12.2013 № 3303-05/44763-07
Державній службі України
з надзвичайних ситуацій
вул. О. Гончара, 55, м. Київ, 01030
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти рукавів пожежних напірних типу "Т" Ж 51 мм з двома нав'язаними головками ГРН-50, яку проводить Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі - Замовник) (оголошення № 214217 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 95/7 (838/7) від 04.12.2013) за процедурою "закупівля в одного учасника" у приватного підприємства "Енергопром" (лот 1), дочірнього підприємства "НАБАТ" (лот 2).
I. Дата початку здійснення моніторингу: 10.12.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення від 10.12.2013 № 3303-05/43438-07).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника рукавів пожежних напірних типу "Т" Ж 51 мм з двома нав'язаними головками ГРН-50 оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 04.12.2013 № 36.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
У пункті 7 обґрунтування зазначено, що документами, які підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника є розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.11.2013 № 914-р "Про виділення коштів для здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій в осінньо-зимовий період".
Відповідно до частини першої статті 24 Бюджетного кодексу України резервний фонд бюджету формується для здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання проекту бюджету. Порядок використання коштів з резервного фонду бюджету визначається Кабінетом Міністрів України.
Водночас частиною другою статті 24 Бюджетного кодексу України визначено, що рішення про виділення коштів з резервного фонду бюджету приймаються відповідно Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами місцевого самоврядування.

................
Перейти до повного тексту