1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
19.12.2013 № 3303-06/44969-12
ДП "Донецька залізниця"
вул. Артема, 68, м. Донецьк, 83001
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6 м. Київ, 01601,
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі робіт реконструкції вокзалу ст. Краматорськ (обсяг робіт згідно проектно-кошторисної документації) (оголошення № 172025 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 12.09.2013 № 72/1 (815/1)), проведеної ДП "Донецька залізниця" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Інтертехенерго".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 20.09.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 20.09.2013 № 3303-06/32908-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного робіт реконструкції вокзалу ст. Краматорськ (обсяг робіт згідно проектно-кошторисної документації) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.09.2013 № 60КВ/ЗПЗ.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є проект ПАТ "Інститут Дніпродіпротанс" "Реконструкція вокзалу на ст. Краматорськ. Пасажирська будівля. Організація будівництва 1233-1.3.8-ПОБ", план капітальних інвестицій по Донецькій залізниці на 2013 рік.
Водночас зазначені документи не були надані для здійснення моніторингу.
При цьому Замовник надав, зокрема, протокол засідання тимчасової комісії служби капітальних вкладень Донецької залізниці від 30.08.2013 № 5.
Відповідно до вимог частини першої статті 39 Закону обґрунтування повинно містити умови застосування процедури закупівлі і посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Посилання на протокол засідання тимчасової комісії служби капітальних вкладень Донецької залізниці від 30.08.2013 № 5 в обґрунтуванні відсутні.
При цьому зазначений протокол не підтверджує виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

................
Перейти до повного тексту