- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
30.12.2013 № 3303-05/46255-08 |
Департаменту житлово-комунального
господарства
Львівської обласної державної адміністрації
вул. Винниченка, 6, м. Львів, 79008
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої
статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з будівництва каналізаційних очисних споруд в м. Самборі Львівської області (каналізаційні колектори, ГКНС, резервуар) - третя черга: будівництво ГКНС та напірних колекторів (оголошення № 223898 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 12.12.2013 № 98/2 (841/2)) Департаментом житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у корпорації "Енергоресурс-інвест".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 16.12.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 16.12.2013 № 3303-05/44218-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з будівництва каналізаційних очисних споруд в м. Самборі Львівської області (каналізаційні колектори, ГКНС, резервуар) - третя черга: будівництво ГКНС та напірних колекторів оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.12.2013 № б/н.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) Замовника умовою застосування процедури є пункт 3 частини другої
статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, є протокол від 07.11.2013 № 19 позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій виконкому Самбірської міської ради; лист-звернення Головного санітарного лікаря - начальника Самбірського районного управління ГУ Санепідемслужби у Львівській області від 22.11.2013 № 1280; лист виконкому Самбірської міської ради Львівської області № 2/34-2250/3-5 від 05.12.2013.
Згідно з протоколом позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 07.11.2013 № 19 щодо термінової необхідності будівництва каналізаційних очисних споруд (колекторів ГКНС, резервуару), в т. ч. третьої черги будівництва ГКНС та напірних колекторів для уникнення техногенно-екологічної катастрофи, система водовідведення в м. Самборі є комбінованою: центральна частина має загальносплавну систему, в інших частинах міста - повна роздільна система.
На сьогоднішній день на території існуючих каналізаційних очисних споруд частина полів фільтрації повністю затоплена, споруди механічної очистки повністю зношені та знаходяться у неробочому стані. Крім того, продуктивність існуючих каналізаційних очисних споруд не відповідає реальній витраті стічних вод, що потребують очистки. Це призводить до низьких параметрів очистки, які не відповідають нормативним вимогам, та спричиняє забруднення р. Стрв'яж (басейн р. Дністер). У зв'язку з тим що існуючі очисні споруди частково затоплені, працюють із значним перевантаженням, проходять процеси загнивання із утворенням парникових газів на площі біля 12 га, будівництво нових очисних споруд біологічної очистки вирішить гостру екологічну проблему міста та вивільнить значну територію, яку після відповідної меліорації та впорядкування рельєфу місто може використати у своїх потребах.
................Перейти до повного тексту