1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.12.2013 № 3303-05/44045-12
Київському національному університету
будівництва і архітектури
Міністерству освіти і науки України
Повітрофлотський проспект, 31,
м. Київ, 03680
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з капітального ремонту глядацької зали Центру культури та дозвілля студентів Київського національного університету будівництва і архітектури (оголошення № 193935 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 05.11.2013 № 87/4 (830/4)) Київським національним університетом будівництва і архітектури (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Укрновобуд".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 12.11.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 12.11.2013 № 3303-06/39663-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з капітального ремонту глядацької зали Центру культури та дозвілля студентів Київського національного університету будівництва і архітектури оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 01.11.2013 № 42.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 8 частини другої статті 39 Закону, а саме: необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є: розрахунок, проведений кафедрою архітектурних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури (зав. кафедрою проф. Плоский В. А.); обґрунтування до рекомендацій з влаштування відбиваючих екранів і обробці внутрішніх поверхонь актового залу Київського національного університету будівництва і архітектури для забезпечення сприятливого звучання від природних джерел звуку (виконано за результатами розрахунку розподілу відбитої звукової енергії від поверхонь стін); затверджена проектно-кошторисна документація "Капітальний ремонт актової зали Київського національного університету будівництва і архітектури" по пр. Повітрофлотському, 31 у Солом'янському районі м. Києва на суму 13451,938 тис. грн.; позитивний експертний звіт № 00-1269-13/ЦБ від 09.09.2013; договір, укладений за результатами проведення відкритих торгів, з ТОВ "Укрновобуд" № 25-09-13 від 25.09.2013 та додаткова угода № 1 від 01.11.2013 на виконання робіт по початковому проекту, який підтверджує що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, тому що роботи технічно та економічно пов'язані з головним договором, та потребу здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними роботами, тому що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням; звіт про результати процедури відкритих торгів, який підтверджує, що дана процедура застосована як виняток для виконання робіт по даному об'єкту, оскільки основною є процедура відкритих торгів.

................
Перейти до повного тексту