1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
09.12.2013 № 3304-05/43206-08
Управлінню з майнових відносин
Одеської облради
просп. Шевченка, 4, м. Одеса, 65032
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі робіт з реконструкції будівлі ООКП "Видавництво "Чорномор'я" під "Центр надання адміністративних послуг", м. Одеса, площа Бориса Дерев'янка, 1 (колишня адреса: м. Одеса, майдан Незалежності, 1) (оголошення № 131187 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.05.2013 № 40/1 (783/1)), проведеної Управлінням з майнових відносин Одеської облради (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 23.08.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 23.08.2013 № 3304-05/29643-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт з реконструкції будівлі ООКП "Видавництво "Чорномор'я" під "Центр надання адміністративних послуг", м. Одеса, площа Бориса Дерев'янка, 1 (колишня адреса: м. Одеса, майдан Незалежності, 1), оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 22.05.2013 № 7/2013.
Зміни до документації конкурсних торгів затверджено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 07.06.2013 № 8/2013 та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Документація конкурсних торгів та зміни до неї оприлюднені у відповідності до частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 01.07.2013 (далі - протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів) до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 Товариство з обмеженою відповідальністю "Строительная компания "Градо-Строй" (далі - ТОВ "Строительная компания "Градо-Строй") 25900000,00
2 Товариство з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна будівельно-виробнича компанія "КВАДР" (далі - ТОВ "Інвестиційна будівельно-виробнича компанія "КВАДР") 27533558,00

................
Перейти до повного тексту