1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
21.11.2013 № 3303-06/41075-12
ДП "Інженерно-технічний центр"
МОЗ України"
вул. Грушевського, 7, м. Київ, 01601
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з будівництва та реконструкції окремих корпусів Національного інституту раку, зокрема, будівництва підпірної стінки № 1, будівництва трансформаторної підстанції, прокладання зовнішніх інженерних мереж для підключення радіологічного центру Національного інституту раку (оголошення № 189638 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 25.10.2013 № 84/2(827/2)), проведеної державним підприємством "Інженерно-технічний центр Міністерства охорони здоров'я України" (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-проектна фірма Україна".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 31.10.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 31.10.2013 № 3303-06/38018-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з будівництва та реконструкції окремих корпусів Національного інституту раку, зокрема, будівництва підпірної стінки № 1, будівництва трансформаторної підстанції, прокладання зовнішніх інженерних мереж для підключення радіологічного центру Національного інституту раку оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.10.2013 № 5.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) Замовника умовою її застосування є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Згідно з пунктом 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, є, зокрема, робочий план (оновлений на 2013 р.) щодо реалізації проекту будівництва радіологічного центру при Національному інституті раку до Меморандуму про взаєморозуміння та співробітництво між Міністерством охорони здоров'я України, Благодійним фондом Ріната Ахметова "Розвиток України" та Благодійним Фондом "Шляхи в майбутнє", Генеральна концепція розвитку Національного інституту раку на 2012 - 2032 рр., лист Національного інституту раку від 15.10.2013 № 108-АЧ, лист Благодійного фонду Ріната Ахметова "Розвиток України" від 24.10.2013 № 1139-10/Р.
Відповідно до пункту 6 обґрунтування реалізація державної політики щодо виконання проекту реконструкції та розширення Національного інституту раку спрямована на вирішення соціальної проблеми із забезпечення належної якості медичної допомоги та її доступності хворим з усіх регіонів України, зменшення соціальної напруги в суспільстві, створення умов для забезпечення розвитку інституту зі збільшенням ліжкового фонду та впровадження національної стратегії в подоланні раку, сприятиме підвищенню рівня довготривалого виживання, належної якості життя.

................
Перейти до повного тексту