- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
21.11.2013 № 3303-05/41193-08 |
Виконавчій дирекції
Фонду соціального страхування
з тимчасової втрати працездатності
вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти шоколаду і цукрових кондитерських виробів (дитячі новорічні подарунки) (оголошення № 190411 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 04.11.2013 № 87/1 (830/1)) Виконавчою дирекцією Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у приватного акціонерного товариства "Виробниче об'єднання "Конті".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 11.11.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 11.11.2013 № 3303-05/39542-07).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника шоколаду і цукрових кондитерських виробів (дитячі новорічні подарунки) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.10.2013 № 102.
................Перейти до повного тексту