1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
21.11.2013 № 3303-05/41074-12
Службі автомобільних доріг
в Одеській області
65031, м. Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти аварійно-відбудовних робіт (поточний середній ремонт) по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (стихійного лиха) на автомобільних дорогах в Одеській області (оголошення № 183845 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 14.10.2013 № 81/2 (824/2)) Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника.
I. Дата початку здійснення моніторингу: 16.10.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 16.10.2013 № 3303-05/36059-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника аварійно-відбудовних робіт (поточний середній ремонт) по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (стихійного лиха) на автомобільних дорогах в Одеській області оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 09.10.2013 № 1.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є протокол позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 15.09.2013 № 16, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.09.2013 № 734-р "Про виділення коштів для проведення першочергових аварійно-відбудовних робіт та надання компенсації населенню, яке постраждало внаслідок стихійного лиха, що сталося 12-15 вересня 2013 року в Одеській області".
Згідно із протоколом позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 15.09.2013 № 16 зазначено, що за даними Гідрометцентру Чорного та Азовського морів 11 - 14 вересня 2013 року погоду в Одеській області зумовила ложбина Малоазіатської депресії, в зоні якої спостерігається холодний атмосферний фронт. Оскільки зазначений атмосферний фронт був малорухливим, це призвело до затяжних, сильних, місцями дуже сильних дощів зливного характеру.

................
Перейти до повного тексту