- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
28.11.2013 № 3303-05/42287-06 |
Міністерству охорони здоров'я України
вул. Грушевського, 7, м. Київ, 01601
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з розробки проектної документації та проведення її державної експертизи щодо підключення центрів екстреної медичної допомоги до телекомунікаційної мережі загального користування та будівництво ліній зв'язку для зазначеного підключення (оголошення № 170908 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 71/1(814/1) від 09.09.2013) Міністерством охорони здоров'я України (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у державного підприємства "Українські спеціальні системи".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 13.09.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 13.09.2013 № 3303-05/32101-06).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 5 пункту 3.5
Порядку у разі здійснення моніторингу закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку щодо процедури закупівлі в одного учасника замовник зобов'язаний подати до Мінекономрозвитку, зокрема, витяг з річного плану або копію річного плану закупівель та копію протоколу (протоколів) засідання комітету з конкурсних торгів щодо прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника, засвідчені в установленому законодавством порядку (у разі наявності на дату початку здійснення моніторингу закупівлі).
При цьому слід звернути увагу, що Замовником для здійснення моніторингу надано витяг із протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.09.2013 № 76 та витяг із змін до річного плану державних закупівель на 2013 рік, затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 04.09.2013 № 74.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг з розробки проектної документації та проведення її державної експертизи щодо підключення центрів екстреної медичної допомоги до телекомунікаційної мережі загального користування та будівництво ліній зв'язку для зазначеного підключення оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.09.2013 № 76.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 2 частини другої статті
39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є
Закон України "Про здійснення державних закупівель",
Закон України "Про екстрену медичну допомогу",
Закон України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах",
Закон України "Про захист персональних даних",
Закон України "Про Національну систему конфіденційного зв'язку",
Закон України "Про інформацію",
розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.11.2012 № 978-р "Про забезпечення системи екстреної медичної допомоги телекомунікаційним ресурсом",
розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2013 № 203-р "Деякі питання створення системи центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф",
розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.06.2003 № 338-р "Про створення спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи органів виконавчої влади",
розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.03.2003 № 151-р "Про заходи щодо фінансового та матеріально-технічного забезпечення державного підприємства "Українські спеціальні системи", Положення про спеціальну інформаційно-телекомунікаційну систему органів виконавчої влади, затверджене наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 26.09.2003 № 76/ДСК, зареєстроване у Міністерстві юстиції України 07.10.2003 за № 902/8223, Положення про спеціальну інформаційно-телекомунікаційну мережу Адміністрації Президента України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, її склад та структуру, затверджене
наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 05.07.2004 № 48, зареєстроване у Міністерстві юстиції України 15.07.2004 за № 884/9483,
рішення НКРЗІ від 05.07.2012 № 324 "Про затвердження Порядку маршрутизації трафіка в телекомунікаційній мережі загального користування України", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 25.07.2012 за № 1252/21564, лист Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 06.09.2013 № 09/07-4320.
При цьому Закон України "Про здійснення державних закупівель", Закон України "Про екстрену медичну допомогу", Закон України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", Закон України "Про захист персональних даних", Закон України "Про Національну систему конфіденційного зв'язку", Закон України "Про інформацію", розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.11.2012 № 978-р "Про забезпечення системи екстреної медичної допомоги телекомунікаційним ресурсом", розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2013 № 203-р "Деякі питання створення системи центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф", розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.06.2003 № 338-р "Про створення спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи органів виконавчої влади", розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.03.2003 № 151-р "Про заходи щодо фінансового та матеріально-технічного забезпечення державного підприємства "Українські спеціальні системи", Положення про спеціальну інформаційно-телекомунікаційну систему органів виконавчої влади, затверджене наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 26.09.2003 № 76/ДСК, зареєстроване у Міністерстві юстиції України 07.10.2003 за № 902/8223, Положення про спеціальну інформаційно-телекомунікаційну мережу Адміністрації Президента України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, її склад та структуру, затверджене наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 05.07.2004 № 48, зареєстроване у Міністерстві юстиції України 15.07.2004 за № 884/9483, рішення НКРЗІ від 05.07.2012 № 324 "Про затвердження Порядку маршрутизації трафіка в телекомунікаційній мережі загального користування України", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 25.07.2012 за № 1252/21564, не були надані для здійснення моніторингу.
................Перейти до повного тексту