- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.11.2013 № 3304-05/39791-08 |
Головному управлінню МВС України
в Київській області вул. Володимирська, 15,
Шевченківський р-н, м. Київ, 01601
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі робіт з реконструкції адміністративних будинків під житло ПМОП "Беркут" ГУМВС України в Київській області на час несення служби (оголошення № 145867 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 08.07.2013 № 53 (796)), проведеної Головним управлінням МВС України в Київській області (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 22.08.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 22.08.2013 № 3304-05/29444-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів робіт з реконструкції адміністративних будинків під житло ПМОП "Беркут" ГУМВС України в Київській області на час несення служби оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 25.06.2013 № 40 та від 26.06.2013 № 42 відповідно.
Рішення про внесення змін до документації конкурсних торгів оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 26.07.2013 № 46, при цьому дату розкриття пропозицій конкурсних торгів перенесено на 15.08.2013.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті
22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 7 частини першої статті 17 Закону встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації), у разі якщо учасником або учасником попередньої кваліфікації не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю.
При цьому у документації конкурсних торгів Замовника не встановлено способу документального підтвердження відсутності підстав для прийняття рішення про відмову учаснику, передбачених пунктом 7 частини першої статті 17 Закону.
Таким чином, відсутність зазначеної вимоги в документації конкурсних торгів та відповідної інформації у замовника, яка має міститися в такому документальному підтвердженні відповідності учасника цій вимозі, призводить до неможливості об'єктивного та неупередженого прийняття рішення замовником про відмову учаснику у процедурі закупівлі та обов'язку відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника (у разі наявності таких підстав).
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Водночас додаток № 9 "Перелік об'ємів робіт на реконструкцію адміністративних будинків під житло ПМОП "Беркут" ГУМВС України в Київській області на час несення служби" до документації конкурсних торгів, який передбачений пунктом 7 "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів містять посилання на конкретну торгову марку, зокрема: двосторонні гіпсокартонні перегородки типу "RIGIPS" "KNAUF", суміш "ТОМАК", вогнезахисний матеріал "Фенікс СТС", ізоляція трубопроводів "Climaflex", фільтри VF 70-40-3 "Remak", фільтри VF 50-30-3 "Remak", вентилятори канальні з електродвигуном АСМ "Remak", без відповідного посилання на еквівалент, що передбачено пунктом 3 статті
22 Закону.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 15.08.2013 № 51 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. (з ПДВ) |
1 |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТС-Генпідряд" (далі - ТОВ "СТС-Генпідряд") |
12206743,00 |
2 |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКВА БАЛІ" (далі - ТОВ "АКВА БАЛІ") |
12309406,00 |
Формами реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, протоколу розкриття, протоколу оцінки, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій , затвердженими наказом Мінекономіки від 26.07.2010
№ 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ), передбачено, що реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів, протокол розкриття та протокол оцінки, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій повинні містити відбиток печатки замовника.
При цьому реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів, протокол розкриття від 15.08.2013 № 51 та протокол оцінки від 19.08.2013 № 53 не містять відбитка печатки Замовника.
Наказом передбачено, що колонки 2 "Дата, час і спосіб отримання (особисто або поштою)", 3 "Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, ініціали (для фізичної особи), ідентифікаційний код учасника процедури закупівлі, який надав пропозицію конкурсних торгів" та 5 "Підпис особи, що зареєструвала пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну пропозицію, цінову пропозицію) та підпис особи, що передала її особисто (якщо передано особисто)" пункту 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів повинні містити час отримання, ідентифікаційний код учасника процедури закупівлі, який надав пропозицію конкурсних торгів, а також підпис особи, що зареєструвала, та підпис особи, що особисто передала на реєстрацію пропозицію конкурсних торгів.
При цьому реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не містить часу отримання пропозицій конкурсних торгів, ідентифікаційного коду учасника процедури закупівлі, який надав пропозицію конкурсних торгів, а також підпису особи, що зареєструвала пропозицію конкурсних торгів.
Відповідно до пункту 2 "Зміст пропозиції" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 2 розділу III)
документації конкурсних торгів пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, із документа, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів, завірений власною печаткою Учасника.
................Перейти до повного тексту