- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.11.2013 № 3304-05/39855-12 |
ДСП "Чорнобильська АЕС"
вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1,
м. Славутич, Київська обл., 07100
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Мінекономрозвитку, керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі речовин поверхнево-активних (шифр закупівлі: 02-104-2011) (оголошення № 038096 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 18.04.2011 № 46 (492)), проведеної ДСП "Чорнобильська АЕС" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 19.09.2012 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 19.09.2012 № 3304-04/32762-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
Замовником, усупереч вимозі пункту 3.6 Порядку, до Мінекономрозвитку не надано оригінал або завірену в установленому порядку копію річного плану закупівель.
Пунктом 3.8
Порядку встановлено, що у разі коли замовник не надав у строк (термін), визначений у листі-повідомленні, інформацію та документи, зазначені в цьому листі, Мінекономрозвитку здійснює моніторинг закупівлі та приймає рішення за його результатами на підставі та в межах наявної інформації та документів.
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю речовин поверхнево-активних (шифр закупівлі: 02-104-2011) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.04.2011 № 09/Т та від 13.04.2011 № 11/Т відповідно.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів"
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті
16 Закону (в редакції 2011 року) встановлено, що для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям, зокрема: наявність фінансової спроможності в складі балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Водночас в документації конкурсних торгів Замовника відсутня вимога щодо надання учасниками в складі пропозицій конкурсних торгів звіту про рух грошових коштів та довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Також зазначаємо, що документація конкурсних торгів Замовника не містить вимог та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників відповідним вимогам, зокрема передбаченим пунктами 2, 5 та 7 частини першої статті 17 Закону, а саме, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, службову особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та ненадання учасником документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю.
Таким чином, відсутність зазначених вимог в документації конкурсних торгів та відповідної інформації у замовника, яка має міститися в такому документальному підтвердженні відповідності учасника цій вимозі, призводить до неможливості об'єктивного та неупередженого прийняття рішення замовником про відмову учаснику у процедурі закупівлі та обов'язку відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника (у разі наявності таких підстав).
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколом розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 26.05.2011 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
ТОВ "НВП "Ікар" |
Лот № 1 - 2160150,00 Лот № 2 - 240201,60 |
2 |
ТОВ "Рокема" |
Лот № 1 - 2625900,00 Лот № 2 - 274123,20 |
3 |
ТОВ "Аналіттехцентр" |
Лот № 1 - 2515500,00 |
Пунктом 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 2 розділу 3)
документації конкурсних торгів передбачено, що пропозиція конкурсних торгів учасника повинна складатися, зокрема, з офети, яка, в свою чергу, повинна бути оформлена відповідно до зразка (Додаток № 2) та містити перелік документів пропозиції конкурсних торгів із зазначенням кількості листів в документі.
................Перейти до повного тексту