- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
06.11.2013 № 3304-05/38898-12
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"
м. Харкова пров. Золотий, 4,
Комінтернівський р-н, м. Харків, 61140
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Мінекономрозвитку, керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України (далі - Мін'юст) 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти автомобілів для перевезення вантажів (лот № 1 - самоскид (еквівалент АС3163) - 5 од.; лот № 2 - самоскид з грейферним маніпулятором (еквівалент АС3163.02) - 4 од.) (оголошення № 149025 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 05.07.2013 № 52/2(795/2), проведеної КП "Комплекс з вивозу побутових відходів" м. Харкова (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 13.08.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 13.08.2013 № 3304-05/28538-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим, п'ятим та сьомим пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю автомобілів для перевезення вантажів оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 04.07.2013.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті
22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 7 частини першої статті 17 Закону встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації) у разі, якщо учасником або учасником попередньої кваліфікації не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю.
При цьому у документації конкурсних торгів Замовника не встановлено способу документального підтвердження відсутності підстав для прийняття рішення про відмову учаснику, передбачених пунктом 7 частини першої статті 17 Закону.
Таким чином, відсутність зазначеної вимоги в документації конкурсних торгів та відповідної інформації у замовника, яка має міститися в такому документальному підтвердженні відповідності учасника цій вимозі, призводить до неможливості об'єктивного та неупередженого прийняття рішення замовником про відмову учаснику у процедурі закупівлі та обов'язку відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника (у разі наявності таких підстав).
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 05.08.2013 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн., з ПДВ |
1 |
ТОВ "Автоскладальне підприємство "Кобальт" |
Лот № 1 - 2750000,00 Лот № 2 - 3920000,00 |
2 |
ПрАТ "Укравтоінвест" |
Лот № 1 - 2846250,00 Лот № 2 - 4057200,00 |
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 "Відхилення пропозицій конкурсних торгів" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо, зокрема, наявні підстави, зазначені у статті
17 Закону.
У складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Автоскладальне підприємство "Кобальт" надано протокол зборів учасників ТОВ "Автоскладальне підприємство "Кобальт" від 05.06.2012 № 1/12 та наказ ТОВ "Автоскладальне підприємство "Кобальт" від 21.06.2012 № 1-К, яким оформлено призначення Пінського В.В. на посаду генерального директора ТОВ "Автоскладальне підприємство "Кобальт".
Відповідно до підпункту 8.5.19 ТОВ "Автоскладальне підприємство "Кобальт" до компетенції загальних зборів Учасників товариства належить прийняття рішень щодо укладання товариством усіх видів договорів (угод) на суму, що перевищує розмір 1000000 грн. кожний договір, а також прийняття щодо надання згод на укладання Виконавчим органом товариства договорів (угод), що перевищують граничну суму, встановлену цим підпунктом.
Водночас у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Автоскладальне підприємство "Кобальт" відсутнє рішення загальних зборів Учасників товариства, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю Пінським В.В.
Пунктом 6 додатка № 2 "Перелік додаткових документів, що має надати учасник" (далі - пункт 6 додатка № 2) встановлено, що учасники подають довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку учасника (у разі його наявності), яка містить відомості про наявність чи відсутність фактів засудження фізичної особи, яка є учасником, або службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
................Перейти до повного тексту