- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
31.10.2013 № 3303-06/38042-08 |
Ладижинській міській раді
вул. П. Кравчика, 4, м. Ладижин,
Вінницька обл., 24321
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт із будівництва господарсько-побутових очисних споруд потужністю 3.0 тис. м-3 на добу - згідно з технічним завданням (оголошення № 143541 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 51(794) від 01.07.2013), яку проводить Ладижинська міська рада (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у дочірнього підприємства "Житомирська механізована колона" публічного акціонерного товариства "Київсільелектро".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 09.07.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 09.07.2013 № 3303-05/23712-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт із будівництва господарсько-побутових очисних споруд потужністю 3.0 тис. м-3 на добу - згідно з технічним завданням оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.06.2013 № 57.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 4 частини другої статті
39 Закону, а саме: замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
Замовником надані два повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, в яких зазначено про відміну торгів на закупівлю робіт із будівництва господарсько-побутових очисних споруд потужністю 3.0 тис. м-3 на добу - згідно з технічним завданням у зв'язку з тим, що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій, оприлюдненими в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.08.2012 № 96(698) (оголошення № 268696) та від 27.09.2012 № 114(114) (оголошення № 294182), а також звіти про результати проведення відкритих торгів від 16.08.2012 № 48 та від 01.10.2012 № 54.
Необхідно відзначити, що положеннями частини першої статті 4 Закону передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, відповідальним за складання та затвердження якого згідно з частиною четвертою статті 11 Закону є комітет з конкурсних торгів.
При цьому бюджетне призначення - це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане Бюджетним кодексом та Законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування (пункт 8 частини другої статті
2 Бюджетного кодексу України).
У свою чергу бюджетне асигнування - це повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження (пункт 6 частини другої статті 2 Бюджетного кодексу України).
................Перейти до повного тексту