1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
29.10.2013 № 3303-06/37738-12
Українському державному підприємству
"Укрхімтрансаміак" вул. М. Раскової, 15,
м. Київ, 02002
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг щодо оренди й експлуатування власної чи взятої у лізинг нерухомості (послуги з надання для використання портової інфраструктури, а саме причалу № 3, для навантаження на судна транзитного аміаку) (оголошення № 169145 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 70/1 (813/1) від 05.09.2013) українським державним підприємством "Укрхімтрансаміак" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Южненської філії.
I. Дата початку здійснення моніторингу: 13.09.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 13.09.2013 № 3303-06/32047-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг щодо оренди й експлуатування власної чи взятої у лізинг нерухомості (послуги з надання для використання портової інфраструктури, а саме причалу № 3, для навантаження на судна транзитного аміаку) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 04.09.2013.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є Закон.
Таким чином, Замовником у пункті 7 обґрунтування не зазначено експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Крім того, частиною другої статті 39 Закону передбачено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником саме як виняток.
При цьому зауважуємо, що винятковість процедури закупівлі в одного учасника на відміну від інших процедур закупівлі потребує максимального обґрунтування та об'єктивного документального підтвердження необхідності застосування цієї процедури як єдино можливої в конкретному випадку за умов, визначених частиною другою статті 39 Закону.

................
Перейти до повного тексту