- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
03.10.2013 № 3304-05/34451-07
Державній службі України
з лікарських засобів
просп. Перемоги, 120, м. Київ, 03115
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України (далі - Мін'юст) 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з системного супроводу автоматизованих інформаційних систем Держлікслужби України (оголошення № 135009 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.06.2013 № 45 (788), проведеної Державною службою України з лікарських засобів (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 19.09.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 19.09.2013 № 3304-05/32727-07).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Формою річного плану закупівель та пунктом 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затверджених наказом Мінекономіки від 26.07.2010
№ 922 , зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919, передбачено, що колонки 1, 3-7 річного плану є обов'язковими для заповнення.
Згідно з пунктом 6
Інструкції у колонці 4 річного плану зазначається очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
Водночас у річному плані закупівель Замовника на 2013 рік (зі змінами), затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника (протокол засідання комітету з конкурсних торгів від 08.02.2013 № 1), не зазначено інформацію щодо ПДВ.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю послуг з системного супроводу автоматизованих інформаційних систем Держлікслужби України (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 28.05.2013 № 4.
Документація конкурсних торгів та зміни до неї оприлюднені у відповідності до частини першої статті
10 Закону .
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.06.2013 № 45 (788) за № 135009 та оприлюднене на веб-порталі уповноваженого органу.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 11.07.2013 (далі - протокол розкриття пропозицій) для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Технології комунікацій" (далі - ТОВ "Компанія "Технології комунікацій") |
1020000,00 |
2 |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Айкюжн" (далі - ТОВ "Айкюжн") |
1010000,00 |
................Перейти до повного тексту