1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
04.10.2013 № 3303-06/34661-12
ПрАТ "Київспецтранс"
просп. Правди, 85, м. Київ, 04208
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з модернізації та відновлення функціонування системи очистки стічних вод "ROCHEM UF - Systeme GmbH" на полігоні твердих побутових відходів № 5 в районі с. Підгірці Обухівського району Київської області (оголошення № 099463 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 01.04.2013 № 26 (769)) ПрАТ "Київспецтранс" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство "Епром Інжиніринг".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 30.04.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 30.04.2013 № 3303-05/15715-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг з модернізації та відновлення функціонування системи очистки стічних вод "ROCHEM UF - Systeme GmbH" на полігоні твердих побутових відходів № 5 в районі с. Підгірці Обухівського району Київської області оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 21.03.2013 № 21/13.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) Замовника умовою застосування процедури є пункти 2 та 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи та нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема, пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Згідно з пунктом 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, зокрема, є протокол постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 08.11.2011 № 82; протокол державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.11.2011 № 3438; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 02.12.2011 № 05.03.02-07117002; лист головного санітарного лікаря Київської області від 29.03.2012 № 1059; лист Головного управління екології та охорони природних ресурсів від 01.02.2012 № 071/06-6-08/606; акт Обухівського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби України в Київській області щодо санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта с. Підгірці Обухівського району від 13.02.2013; акт Головного управління у Київській області Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 13.02.2013; розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.03.2013 № 295 "Про забезпечення на 2013 рік природоохоронних заходів у м. Києві".
У свою чергу, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Крім того, частиною другої статті 39 Закону передбачено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником саме як виняток.
При цьому зауважуємо, що винятковість процедури закупівлі в одного учасника, на відміну від інших процедур закупівлі, потребує максимального обґрунтування та об'єктивного документального підтвердження необхідності застосування цієї процедури як єдино можливої в конкретному випадку за умов, визначених частиною другою статті 39 Закону.
Таким чином, при застосуванні процедури закупівлі в одного учасника Замовником не дотримано вимог частини першої та пункту 2 частини другої статті 39 Закону.

................
Перейти до повного тексту