- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
26.09.2013 № 3303-05/33670-08
Ужгородській районній
державній адміністрації
вул. Загорська, 10, м. Ужгород, 88017
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з рекультивація території існуючого сміттєзвалища в с. Барвінок Ужгородського району. I-ша черга (коректура проекту) (оголошення № 170055 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 09.09.2013 № 71/1 (814/1)), проведеної Ужгородською районною державною адміністрацією (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Коватехбуд".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 13.09.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 13.09.2013 № 3303-06/32043-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з рекультивація території існуючого сміттєзвалища в с. Барвінок, Ужгородського району. I-ша черга (коректура проекту) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 05.09.2013 № 14.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) Замовника умовою застосування процедури є пункт 8 частини другої статті
39 Закону , а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
Згідно з пунктом 6 обґрунтування в ході виконання робіт з рекультивації та їх специфікою виникли види робіт, які неможливо було передбачити при виготовленні проектно-кошторисної документації. Проектно-кошторисна документація на об'єкт "Рекультивація території існуючого сміттєзвалища в с. Барвінок Ужгородського району. I-ша черга" була розроблена у 2009 році та враховувала об'єми сміття, які на той час утворилися на території сміттєзвалища. На момент початку виконання робіт об'єми сміття значно збільшились (сміття вивозилось протягом 2010 - 2011 років). Відповідно були внесені зміни щодо проектних рішень, відкоригована проектно-кошторисна документація та отриманий позитивний висновок експертизи від 28.12.2012 № 07-01578-12. Як підрядник, ТзОВ "Коватехбуд" несе повну відповідальність за конструкцію захисного екрану, який має забезпечити коефіцієнт фільтрації, тому важливо, щоб роботи були завершені одним виконавцем. Заміна підрядної організації може привести до порушення технології виконання робіт з рекультивації, що в свою чергу суперечить державно-будівельним нормам ведення робіт. Як наслідок, можуть виникнути проблеми технічного характеру, пов'язані з експлуатацією та обслуговуванням обладнання, яке в майбутньому передбачається влаштувати для збору та утилізації біогазу.
................Перейти до повного тексту