- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
16.09.2013 № 3304-05/32283-12
КП "Житомирська обласна філармонія
імені Святослава Ріхтера"
Житомирської облради
вул. Пушкінська, 26, м. Житомир, 10014
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Мінекономрозвитку, керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі робіт з капітального ремонту внутрішніх приміщень будівлі філармонії ім. С. Ріхтера з супутньою реставрацією елементів інтер'єру по вул. Пушкінській, 26 в м. Житомирі (оголошення № 144177 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.06.2013 № 48/2 (791/2)), проведеної КП "Житомирська обласна філармонія імені Святослава Ріхтера" Житомирської облради (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 14.08.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 13.08.2013 № 3304-05/28523-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту внутрішніх приміщень будівлі філармонії ім. С. Ріхтера з супутньою реставрацією елементів інтер'єру по вул. Пушкінській, 26 в м. Житомирі (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 19.06.2013 № 11.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.06.2013 № 48/2 (791/2) за № 144177 та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пунктом 3 "Інша інформація" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 3 розділу 5) документації конкурсних торгів передбачено, зокрема, що на Учасника - переможця торгів відповідно до статей
527,
528,
629,
636,
903,
904 Цивільного кодексу України покладаються витрати в сумі 10000,00 гривень (десяти тисяч гривень 00 копійок) на оплату послуг консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до статті 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором, отримавши його копію у замовника торгів на письмовий запит. Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом п'яти календарних днів з моменту укладення договору про закупівлю між учасником - переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Пунктом 10 форми "Цінова пропозиція конкурсних торгів", передбаченої підпунктом 1 пункту 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів " розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - підпункт 1 пункту 2 розділу 3) документації конкурсних торгів, Замовником встановлено, що учасники зобов'язані згідно з вимогами пункту 3 розділу 5 документації конкурсних торгів сплатити витрати в сумі 10000,00 гривень (десять тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору протягом п'яти календарних днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником - переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Слід зазначити, що згідно з частиною третьою статті
5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
При цьому частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
................Перейти до повного тексту