1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
23.09.2013 № 3304-05/33195-12
ОКП "Донецьктеплокомуненерго"
вул. Донецька, 38, м. Донецьк, 83086
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти кранів, вентилів, клапанів, регуляторів, засувок: вентилі - 4282 од., засувки - 3829 од., регулятори - 100 од., клапани - 443 од., крани - 1330 од. (оголошення № 143660 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 01.07.2013 № 51 (794)), яка проведена ОКП "Донецьктеплокомуненерго" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 21.08.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за обґрунтованим зверненням замовника від 20.08.2013 № 3304-05/29226-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю кранів, вентилів, клапанів, регуляторів, засувок: вентилі - 4282 од., засувки - 3829 од., регулятори - 100 од., клапани - 443 од., крани - 1330 од. (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.06.2013 № 436.
Підпунктом 5 пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу III) документації конкурсних торгів передбачено, що учасник у складі пропозиції конкурсних торгів повинен надати копію довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП ).
При цьому слід зауважити, що до Податкового кодексу України 17.12.2012 р. були внесені зміни Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм" від 24.05.2012 р. № 4834-VI, зокрема відповідно до яких пункт 64.3 Податкового кодексу України викладено в новій редакції: взяття на облік юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів як платників податків і зборів в органах державної податкової служби згідно з пунктом 64.1 цієї статті підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка надсилається (видається) цим юридичним особам та відокремленим підрозділам юридичних осіб у порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" . У разі взяття на облік юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів як платників податків і зборів в органах державної податкової служби згідно з пунктом 64.2 цієї статті цим юридичним особам та відокремленим підрозділам юридичних осіб наступного робочого дня з дня взяття на облік за основним місцем обліку надсилається (видається) довідка про взяття на облік.
Разом з цим 17.12.2012 р., набрав чинності Закон України "Про внесення змін у деякі закони України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 24.05.2012 р. № 4839-VI, яким внесені зміни до законодавства щодо взяття на облік юридичних та фізичних осіб - підприємців.
З метою забезпечення реалізації вимог Закону України від 24.05.2012 р. № 4839-VI "Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", Закону України від 24.05.2012 р. № 4834-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм", а також підвищення рівня обслуговування платників податків та удосконалення окремих норм порядку обліку платників податків в органах державної податкової служби внесенні зміни до Порядку обліку платників податків і зборів , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. № 1588, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 р. за № 1562/20300 (далі - Порядок).
Вищезазначеними змінами до Порядку встановлюються особливості взяття на облік в органах державної податкової служби юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, а також самозайнятих осіб, а саме у разі взяття на облік як платників податків і зборів в органах державної податкової служби юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі у разі взяття на облік договорів про спільну діяльність та договорів управління майном, орган державної податкової служби за основним місцем обліку формує довідку про взяття на облік платника податків за ф. № 4-ОПП . За згодою платника податків не пізніше наступного робочого дня після взяття його на облік така довідка може бути видана платнику податків чи уповноваженій особі платника податків в органі державної податкової служби.
Отже, законодавством передбачено, що взяття на облік суб'єктів господарювання в органах державної статистики, Державної податкової служби та Пенсійного фонду України підтверджується Випискою з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка висилається (видається) юридичній особі або фізичній особі - підприємцю держреєстратором в порядку, встановленому Законом "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" з урахуванням особливостей, встановлених Порядком.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 01.08.2013 № 438 для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції конкурсних торгів:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн. (з ПДВ)
1 ТОВ "Інтерекст LTD" 16623395,04
2 ДП "Сантехкомплект" ПрАТ "Сантехкомплект" 12603132,14
3 ПрАТ "Промарматура" 15150000,94
4 ТОВ "Клингер" 18170710,56
5 ТОВ "Промисловий регіон" 13469426,74
6 ПП "НВКП "Укртехснаб" 8089066,44
7 ВАТ "СВ-ПРОММАШТОРГ" 12230907,50
Підпунктом 17 пункту 6 розділу III документації конкурсних торгів передбачено, що для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за період з 2010 по 2012 рік, учасник у складі своєї пропозиції конкурсних торгів надає довідку за рекомендованою формою у додатку 7 до документації конкурсних торгів.

................
Перейти до повного тексту