1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
10.09.2013 № 3304-05/31546-08
Службі автомобільних доріг в АР Крим
Держагентства автомобільних доріг України
вул. Кечкеметська, 184/1, м. Сімферополь,
АР Крим, 95022
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі капітального ремонту автомобільної дороги Сімферополь - Феодосія, км 63+000 - км 68+000 (завершення робіт з урахуванням додаткових робіт) (оголошення № 043114 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 11.02.2013 № 12 (755)), проведеної Службою автомобільних доріг в АР Крим Держагентства автомобільних доріг України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 14.08.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 13.08.2013 № 3304-05/28492-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю капітального ремонту автомобільної дороги Сімферополь - Феодосія, км 63+000 - км 68+000 (завершення робіт з урахуванням додаткових робіт), оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 28.01.2013 № 10 та від 28.01.2013 № 12 відповідно.
Пунктом 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 2 розділу 3) документації конкурсних торгів передбачено, що пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з комерційної та технічної частин.
Комерційна частина повинна складатися, зокрема, з копії свідоцтва про державну реєстрацію.
Слід зазначити, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколом розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 14.03.2013 № 50 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ДП "Кримавтодор" 2254799,72
2 ДП ШБУ-45 ВАТ "Південшляхбуд" 1952489,87
Пунктом 2 розділу 3 документації конкурсних торгів передбачено, що на виконання вимог, встановлених статтею 17 Закону, у складі пропозиції конкурсних торгів учасником надається, зокрема, довідка про відсутність (наявність) підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, що видана не більше двомісячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Разом з тим у складі пропозиції конкурсних торгів ДП ШБУ-45 ВАТ "Південшляхбуд" надано довідку ТОВ "Кримський регіональний центр з питань банкрутства" від 04.03.2013 № 110, в якій зазначено, що за результатами моніторингу діяльності суб'єктів господарювання щодо зазначених підприємств провадження у справі про банкрутство не порушувалось та дане підприємство не визнано банкрутом в установленому законом порядку, що не відповідає вищезазначеній вимозі та передбаченій у документації конкурсних торгів.
Відповідно до Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 395/2011, Міністерство юстиції України є державним органом з питань банкрутства. Згідно з підпунктом 36 пункту 4 зазначеного Положення Міністерство веде єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, встановлює та затверджує форму подання арбітражним керуючим інформації, необхідної для ведення зазначеної бази даних.

................
Перейти до повного тексту