- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
12.09.2013 № 3303-06/31919-12
Комунальному
виробничо-господарському підприємству
м. Коростень Житомирської області
вул. Грушевського, 23, м. Коростень,
Житомирська обл., 11500
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з будівництва полігону твердих побутових відходів для м. Коростеня (коригування робочого проекту) (оголошення № 164922 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 22.08.2013 № 66/1 (809/1) Комунальним виробничо-господарським підприємством м. Коростеня Житомирської області (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у приватного підприємства "Елітбуд-1".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 27.08.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 27.08.2013 № 3303-06/29841-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з будівництва полігону твердих побутових відходів для м. Коростеня (коригування робочого проекту) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 08.08.2013 № б/н.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) Замовника умовою застосування процедури є пункт 3 частини другої статті
39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Згідно з пунктом 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, зокрема є протокол № 4 позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій; лист Міністерства екології та природних ресурсів від 31.07.2013 № 11571/07/10-13; припис Державної санітарно-епідеміологічної служби від 10 червня 2013 року № 380.
У листі виконавчого комітету Коростенської міської ради Житомирської області від 08.08.2013 № 02-17/2180 зазначено, що полігон твердих побутових відходів почали експлуатувати з 1972 року. З даної дати жодного разу не було проведено капітальних робіт по даному об'єкту. Внаслідок цього гідроізоляція нижнього шару полігону знаходиться у занедбаному стані і не може забезпечити непотрапляння стічних вод від побутових відходів до підземних вод.
Також необхідно відмітити, що на полігоні відсутня в необхідній кількості огорожа, внаслідок чого сторонні особи потрапляють на територію полігону, не проводиться відповідна дезінфекція, і сміття потрапляє до навколишньої території.
................Перейти до повного тексту