- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
05.09.2013 № 3304-05/31157-08 |
Управлінню Пенсійного фонду України
в м. Рівне
вул. Відінська, 41, м. Рівне, 33018
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) (оголошення № 122720 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 13.05.2013 № 37(780), проведеної управлінням Пенсійного фонду України в м. Рівне (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 15.07.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 15.07.2013 № 3304-05/24444-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктом 6 Інструкції зазначено, що у колонці 4 указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
Пунктом 9
Інструкції зазначено, що у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації).
Разом з цим в річному плані закупівель на 2013 рік, зі змінами, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.04.2013 № 22, не заповнено колонки 4 та 7.
Рішення про вибір процедури закупівлі та затвердження документації конкурсних торгів із будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 29.04.2013 № 23 та від 30.04.2013 № 24 відповідно.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 13.05.2013 № 37(780) за № 122720 та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Документація конкурсних торгів оприлюднена у відповідності до частини першої статті
10 Закону.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 14.06.2013 № 25 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
ТОВ "Рівнеагроспецмонтаж" |
14237400,00 |
2 |
ТОВ "Фірма "Опорядрембуд" |
14018178,00 |
3 |
ТОВ "СВ-БУД" |
12337293,79 |
4 |
ППФ "Мека" |
12868959,60 |
5 |
ПП "ІБК "Дедал" |
9865208,40 |
................Перейти до повного тексту