- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
16.08.2013 № 3303-06/28909-12 |
Державному підприємству
"Цюрупинське лісомисливське
господарство"
вул. Комунарів, 80, м. Цюрупинськ,
Херсонська обл., 75100
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та положень
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі за державні кошти палива рідинного та газу, олив мастильних (бензин А-80, А-92; паливо дизельне; олива дизельна) (оголошення № 131991 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 03.06.2013 № 43(786)), проведеної державним підприємством "Цюрупинське лісомисливське господарство" (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю " Блек Сі Петрол".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 18.06.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення від 18.06.2013 № 3303-06/21590-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі та відповідність документів вимогам законодавства у сфері державних закупівель відповідно до абзацу третього та четвертого пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника палива рідинного та газу, олив мастильних (бензин А-80, А-92; паливо дизельне; олива дизельна) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 23.05.2013 № 1.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 4 частини другої статті
39 Закону, а саме: замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
У пункті 7 обґрунтування зазначено, що документами, які підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, є повідомлення про відміну торгів або визначення їх такими, що не відбулися, оприлюднені в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 11.04.2013 № 29(772) (оголошення № 108866) та від 30.05.2013 № 42(785) (оголошення № 131796).
У вищезазначених повідомленнях про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, вказано, що торги на закупівлю палива рідинного та газу, олив мастильних (бензин А-80, А-92; паливо дизельне; олива дизельна) відмінено тому, що до оцінки допущено менше двох учасників.
Отже, вказані процедури закупівлі були відмінені Замовником відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 30 Закону (до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників).
При цьому зазначені обставини відміни торгів не відображені Замовником у звітах про результати проведення відкритих торгів від 12.04.2013 № 1 та від 01.06.2013 № 2.
Звертаємо увагу Замовника на визначення Законом поняття учасник. У пункті 33 частини першої статті 1 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі - фізична особа, в тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника.
Таким чином, відміна торгів відповідно до вимог абзацу восьмого частини першої статті 30 Закону, а саме: якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників, не підтверджує відміни процедури закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
................Перейти до повного тексту