1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.08.2013 № 3304-05/28563-12
Службі автомобільних доріг
в АР Крим держагентства
автомобільних доріг України
вул. Кечкеметська, 184/1, м. Сімферополь,
АР Крим, 95022
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Сімферополь - Феодосія, км 63+000 - км 68+000 (завершення робіт) (оголошення № 29662 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 30.08.2010 № 35(423), проведеної Службою автомобільних доріг в АР Крим держагентства автомобільних доріг України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 12.06.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 12.06.2013 № 3304-05/20373-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим, п'ятим та сьомим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
У пункті 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 (зі змінами), зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Інструкція), встановлено, що колонки 1, 3-7 річного плану закупівель є обов'язковими для заповнення.
Пунктом 6 Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням податку на додану вартість.
При цьому всупереч пункту 6 Інструкції у річному плані закупівель Замовника на 2010 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів від 01.11.2010 № 284, очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Сімферополь - Феодосія, км 63+000 - км 68+000 (завершення робіт), оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 18.08.2010 № 174 та від 19.08.2010 № 176 відповідно.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948, передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам із законодавством.
Разом з тим, документація конкурсних торгів Замовника не містить інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників вимогам, передбаченим пунктом 7 частини першої статті 17 Закону.
Таким чином, відсутність зазначеної вимоги в документації конкурсних торгів та відповідної інформації у Замовника, яка має міститися в такому документальному підтвердженні відповідності учасника цій вимозі, призводить до неможливості об'єктивного та неупередженого прийняття рішення Замовником про відмову учаснику у процедурі закупівлі та обов'язку відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника (у разі наявності таких підстав).
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколом розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 29.08.2010 № 242 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ВАТ "Севастопольське управління дорожнього будівництва" 24654887,30
2 ДП ШБУ-45 ВАТ "Південшляхбуд" 23825730,00
Пунктом 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 2 розділу 3) документації конкурсних торгів передбачено, що пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з комерційної та технічної частин.
Комерційна частина повинна складатися, зокрема, з інформаційної довідки, у довільній формі (за підписом Учасника чи уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника), яка має містити достовірні відомості про відсутність підстав, передбачених у частині першій статті 17 Закону, а саме: про відсутність фактів притягнення учасника із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення; про відсутність факту участі учасника у змові; відсутність фактів засудження фізичної особи, яка є учасником, за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; про відсутність факту засудження службової (посадової) особи учасника або учасника попередньої кваліфікації, яку уповноважено учасником або учасником попередньої кваліфікації представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; відомості про те, що учасник не є особою, пов'язаною з іншими учасниками процедури закупівлі.
При цьому довідка, надана у складі пропозиції конкурсних торгів ВАТ "Севастопольське управління дорожнього будівництва", не містить інформацію про відсутність факту участі учасника у змові та відомості про те, що учасник не є особою, пов'язаною з іншими учасниками процедури закупівлі.
Слід зазначити, що у складі пропозиції конкурсних торгів ВАТ "Севастопольське управління дорожнього будівництва" надано витяг з протоколу загальних зборів акціонерів від 10.04.2009, на яких прийнято рішення № 4 "Підтвердити повноваження генерального директора ВАТ "Севастопольське управління дорожнього будівництва" Марковського А.Ф. з моменту призначення його на дану посаду рішенням наглядової ради ВАТ "Севастопольське управління дорожнього будівництва" від 11.04.2007".

................
Перейти до повного тексту