1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
15.08.2013 № 3303-05/28776-08
Аварійно-рятувальному загону
спеціального призначення управління
Державної служби України
з надзвичайних ситуацій
у місті Севастополі
вул. Колобова, 22, м. Севастополь, 99038
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуги із пошуку та детальної розвідки місць розташування застарілих боєприпасів (гірничопрохідницькі роботи на зруйнованих Інкерманських штольнях та створення гірничотехнічних та виробничих споруд) (оголошення № 149057 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 05.07.2013 № 52/2 (795/2)) Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Севастополі (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у приватного підприємства "Будівельно-монтажне об'єднання "Рістон".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 10.07.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 10.07.2013 № 3303-06/23843-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника щодо закупівлі послуги із пошуку та детальної розвідки місць розташування застарілих боєприпасів (гірничопрохідницькі роботи на зруйнованих Інкерманських штольнях та створення гірничотехнічних та виробничих споруд) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 18.05.2013 № 18.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 4 частини другої статті 39 Закону, а саме: замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
У пункті 7 обґрунтування зазначено, що документами, які підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, є протоколи комітету з конкурсних торгів від 21.05.2013 № 12 та від 26.06.2013 № 15.
При цьому у протоколі комітету з конкурсних торгів від 21.05.2013 № 12 вказано, що 16.05.2013 відбулося розкриття пропозицій конкурсних торгів на закупівлю послуги із пошуку та детальної розвідки місць розташування застарілих боєприпасів (гірничопрохідницькі роботи на зруйнованих Інкерманських штольнях та створення гірничотехнічних та виробничих споруд). На участь у торгах пропозиції подали два учасники, а саме: дочірнє підприємство "Шахтне будівельне управління - 21" (пропозицію якого за результатами розгляду було відхилено) та приватне підприємство "Будівельно-монтажне об'єднання "Рістон".
У повідомленні про відміну вищезазначених торгів, оприлюдненому в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 30.05.2013 № 42 (785) (оголошення № 132298), вказано, що причиною їх відміни є те, що до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників. Ця ж причина відміни вищезазначених торгів зазначена і у звіті про результати проведення відкритих торгів від 27.05.2013 № 2.
Звертаємо увагу Замовника на визначення Законом поняття "учасник". У пункті 33 частини першої статті 1 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі - фізична особа, в тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника.
Таким чином, відміна торгів відповідно до вимог абзацу восьмого частини першої статті 30 Закону, а саме: якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників, не підтверджує відміни процедури закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
У протоколі комітету з конкурсних торгів від 26.06.2013 № 15 вказано, що на участь у торгах на закупівлю вищезазначеної послуги надав пропозицію тільки один учасник (приватне підприємство "Будівельно-монтажне об'єднання "Рістон"), у зв'язку з чим на підставі абзацу шостого частини першої статті 30 Закону дана процедура закупівлі була відмінена.

................
Перейти до повного тексту