- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
31.07.2013 № 3304-05/26827-08 |
Управлінню капітального будівництва
Львівської міськради
вул. Горбачевського, 10, м. Львів, 79044
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі реконструкції вул. Героїв УПА (оголошення № 110206 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 15.04.2013 № 30 (773), проведеної Управлінням капітального будівництва Львівської міськради (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 12.06.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 11.06.2013 № 3304-05/20301-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктом 5
Інструкції зазначено, що у колонці 3 указується джерело фінансування закупівлі, визначене відповідно до бюджетного законодавства з урахуванням пункту 4 частини першої статті
1, частини першої статті
2, пункту 1 частини четвертої статті
2 Закону, частини третьої статті
10 Закону України
"Про природні монополії" .
Якщо закупівля здійснюватиметься за рахунок коштів кількох різних джерел фінансування, указуються всі джерела фінансування та орієнтовне пропорційне співвідношення розмірів коштів з кожного джерела фінансування.
Пунктом 6 Інструкції передбачено, що у колонці 4 "Очікувана вартість предмета закупівлі" річного плану закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі у гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
Разом з цим в річному плані закупівель Замовника на 2013 рік, затвердженому рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.03.2013 № 5, вказано різні джерела фінансування та не вказано орієнтовне пропорційне співвідношення розмірів коштів з кожного джерела фінансування і очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення ПДВ.
Рішення про вибір процедури закупівлі та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю реконструкції вул. Героїв УПА (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.03.2013 № 6 та від 12.04.2013 № 6 відповідно.
Відповідно до частини п'ятої статті 11 Закону рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету з конкурсних торгів. У разі відмови члена комітету з конкурсних торгів підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
Згідно із протоколами засідань комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.03.2013 № 6 та від 12.04.2013 № 6 присутніми на засіданні комітету з конкурсних торгів були Мурава П.А., Кушнір Л.О., Кулеба Л.Т., Денис Р.І., Вирста Н.І., при цьому протоколи підписані Кулебою Л.Т., Денисом Р.І., Вирстою Н.І., Кушнір Л.О. та Кметиком В.І.
Таким чином, зазначені протоколи не містять підпису Мурави П.А., який був присутнім на засіданні комітету з конкурсних торгів, та містять підпис Кметика В.І., який не був присутнім на засіданні комітету з конкурсних торгів.
Пунктом 16 частини другої статті 22 Закону та пунктом 4 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" розділу VI "Укладання договору"
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948, встановлено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема розмір, вид, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до пункту 4 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" розділу 6 "Укладання договору" (пункт 4 розділу 6) документації конкурсних торгів Замовником передбачено, зокрема, що не пізніше дати укладання договору про закупівлю підрядник вносить забезпечення виконання договору.
Водночас у пункті 4 розділу 6 документації конкурсних торгів Замовником не вказано розмір забезпечення виконання договору про закупівлю.
Згідно із пунктами 1-18 частини другої статті
22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити документація конкурсних торгів.
При цьому частиною другою статті 22 Закону встановлено, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Водночас частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, відповідно до частини першої та другої статті 10 Закону Замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу та публікує у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель необхідну інформацію про закупівлю.
Пунктом 3 "Інша інформація" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" (далі - пункт 3 розділу 5)
документації конкурсних торгів визначено, що переможець торгів проплачує розміщення оголошень у засобах масової інформації, які оприлюднюються згідно Закону.
Таким чином, встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку оплатити переможцем торгів вартості розміщення оголошень у засобах масової інформації не відповідає положенням частини першої та другої статті 10 Закону та може вплинути на ціну пропозицій конкурсних торгів, поданих учасниками під час здійснення Замовником відповідної процедури закупівлі, що не відповідає меті Закону та принципам здійснення державних закупівель, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 23.05.2013 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" |
50040704,00 |
2 |
ТОВ "Балтон Україна" |
50790197,00 |
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу 3)
документації конкурсних торгів визначено, що для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним вимогам учасник процедури закупівлі в складі своєї пропозиції конкурсних торгів подає документи відповідно до додатка 2.
Пунктом 3 "Інші документи" додатка № 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" (пункт 3 додатка № 2) до документації конкурсних торгів передбачено, що для наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати перелік виконаних аналогічних робіт та відгуки замовників про їх виконання.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ "Балтон Україна" у складі пропозиції конкурсних торгів надано довідку про виконання аналогічних договорів, а саме:
1) на реконструкцію вул. Кульпарківської, замовник УКБ Львівської міської ради;
2) на реконструкцію вул. Наукової, замовник УКБ Львівської міської ради;
3) на реконструкцію вул. Стрийської, замовник УКБ Львівської міської ради;
4) на реконструкцію вул. Любінської, замовник УКБ Львівської міської ради;
5) на реконструкцію вул. Городоцької, замовник УКБ Львівської міської ради;
6) на реконструкцію вул. Кн. Ольги, замовник ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл";
7) на реконструкцію вул. Сахарова, замовник УКБ Львівської міської ради;
8) на реконструкцію вул. Шевченка, замовник ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл";
9) на реконструкцію вул. Сяйво, замовник ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл";
10) на реконструкцію вул. Зеленої, замовник ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл";
11) на виконання робіт по гарячому ресайклінгу в м. Чернівці, замовник ТОВ "Сем Буд";
................Перейти до повного тексту