1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
23.07.2013 № 3304-05/25641-12
Макарівській центральній районній
лікарні Київської області
вул. Б. Хмельницького, 56, смт Макарів,
Київська обл., 08000
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти перепланування з добудовою хірургічного корпусу Макарівської центральної районної лікарні (оголошення № 108692 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 15.04.2013 № 30 (773)), яка проведена Макарівською центральною районною лікарнею Київської області (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 27.05.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за обґрунтованим зверненням замовника від 24.05.2013 № 3304-05/17872-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю перепланування з добудовою хірургічного корпусу Макарівської центральної районної лікарні (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 03.04.2013 № 5.
Підпунктом 4.2 пункту 4 розділу III "Документи, що підтверджують інформацію про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону" (далі - розділ III) Додатка 2 "Перелік документів пропозиції конкурсних торгів" (далі - Додаток 2) до документації конкурсних торгів передбачено, що учасник у складі пропозиції конкурсних торгів повинен надати копію свідоцтва про державну реєстрацію учасника (за наявності).
Слід зазначити, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 15.05.2013 для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції конкурсних торгів:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн. (з ПДВ)
1 ПрАТ "Іванківська ПМК-2" 12127156,00
2 ТОВ "Альфа-2002" 12242117,00
3 ТОВ "Мега Буд Інвест" 12408824,00
4 ТОВ "Орфей" 11987564,00
5 ТОВ "БК Моноліт Мегабуд" 12702053,00
6 ТОВ "АТІС-УКРАЇНА" 12753254,00
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів , затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 (зі змінами), зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 № 624/17919 (далі - Наказ), передбачено, що у пункті 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовник повинен зазначати інформацію про дотримання передбачених у документації конкурсних торгів вимог щодо форми подання пропозиції конкурсних торгів.
Водночас у реєстрі отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника відсутня інформація про дотримання передбачених у документації конкурсних торгів вимог щодо форми подання пропозиції конкурсних торгів, що суперечить формі реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів затвердженої Наказом.
Формою протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів, затвердженої Наказом (далі - форма протоколу розкриття пропозицій), передбачено, що у пункті 5 протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовник зазначає інформацію про наявність необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів.
Поряд з цим пункт 5 протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника не містить інформацію щодо правильності оформлення документів учасниками, що не відповідає формі протоколу розкриття пропозицій.
Пунктом 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів передбачено, що пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з цінової пропозиції згідно з Додатком 1.
Додатком 1 "Форма "Пропозиція конкурсних торгів" (далі - Додаток 1) до документації конкурсних торгів передбачено, що форма "Пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче, при цьому учасник не повинен відступати від даної форми.
Разом з цим, у Додатку 1 міститься, зокрема, пункт, в якому має зазначатися уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі.
Водночас у формі "Пропозиція конкурсних торгів учасника", наданої у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "АТІС-УКРАЇНА", не зазначено уповноваженого представника учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі.
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовника встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції конкурсних торгів надає документи, зазначені у розділі II Додатка 2 до документації конкурсних торгів.
Відсутність документів, передбачених в цьому пункті документації конкурсних торгів, розцінюється як невідповідність пропозиції конкурсних торгів умовам документації конкурсних торгів.
Оцінка відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановленим Замовником відповідно до статей 16 та 17 Закону, здійснюється на підставі письмових документів, наданих учасниками у складі пропозиції конкурсних торгів. Пропозиція конкурсних торгів, що не містить вказаних документів про відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям або вимогам, встановленим Замовником відповідно до статті 17 Закону, або зміст наданих документів не відповідає встановленим замовником вимогам, є такою, що не відповідає вимогам документації конкурсних торгів.
Пунктом 2.1 розділу II "Перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям" (далі - розділ II) Додатка 2 до документації конкурсних торгів передбачено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази.
При цьому довідка про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, надана у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "АТІС-УКРАЇНА", не відповідає формі, встановленій пунктом 2.1 розділу II Додатка 2 до документації конкурсних торгів Замовника, довідка про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, надана у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "БК Моноліт Мегабуд", не містить інформацію про марку обладнання, довідка про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, надана у складі пропозиції конкурсних торгів ПрАТ "Іванківська ПМК-2", не містить інформацію про термін експлуатації обладнання та довідка про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, надана у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Мега Буд Інвест", не містить інформацію про виробника обладнання, його наявну кількість та термін експлуатації.

................
Перейти до повного тексту