- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
17.07.2013 № 3303-05/24937-08
Рівненському обласному управлінню
водних ресурсів Державного агентства
водних ресурсів України вул. Кавказька,
7, м. Рівне, 33013
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок Уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти берегоукріплювальних робіт з укріплення берегів річок (оголошення № 130248 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 43(786) від 03.06.2013) Рівненського обласного управління водних ресурсів Державного агентства водних ресурсів України (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Дубенська ПМК-174".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 18.06.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 18.06.2013 № 3303-05/21591-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника будівельних робіт по капітальному будівництву на об'єкті: "Кріплення берега річки Стир для захисту села Набережне Демидівського району" (III етап) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.05.2013 № 1/1-2013.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 5 частини другої статті 39 Закону, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документом, що підтверджує умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є Закон.
Таким чином, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Крім того, частиною другої статті
39 Закону передбачено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується Замовником саме як виняток.
................Перейти до повного тексту