- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
27.06.2013 № 3303-05/22557-08
Управлінню капітального будівництва
Феодосійської міської ради АР Крим
вул. Галерейна, 7-А, м. Феодосія,
АР Крим, 98100
Державній казначейській службі України вул. Бастіонна, 6, м. Київ,
01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок Уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції водогону до смт Приморський м. Феодосія (оголошення № 119273 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 24.04.2013 № 32/6 (775/6) Управлінням капітального будівництва Феодосійської міської ради АР Крим (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у публічного акціонерного товариства "Кримгідроспецбуд".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 30.04.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 30.04.2013 № 3303-05/15721-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами третім пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з реконструкції водогону до смт Приморський м. Феодосія оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 19.04.2013 № 1.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 3 частини другої статті
39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є лист голови Приморської селищної ради від 19.04.2013 № 760/02-19; лист Феодосійського міжрайонного управління Головного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби в Автономній Республіці Крим № 02-328 від 18.04.2013; акт обстеження водогону Феодосійські водоочисні споруди - смт Приморський на ділянці від К-36 с. Берегове до мікрорайону "Аджиголь" смт Приморський; протокол засідання комісії по ТЄБ та НС від 19 квітня 2013 року № 5.
Однак, надані Замовником документи не містять обґрунтувань щодо наявності обставин, які підтверджують нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів.
Частиною другої статті 39 Закону передбачено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником саме як виняток.
................Перейти до повного тексту