1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
14.06.2013 № 3303-05/20715-08
Департаменту житлово-комунального
господарства Миколаївської
міської ради
вул. адм. Макарова, 7, м. Миколаїв,
54030
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти автомобілів спеціальних та спеціалізованих (придбання комунального спецавтотранспорту: автопідіймач гідравлічний пожежний АПГП 30/20-300/206 на шасі КамАЗ-53215 - 1 од.) (оголошення № 313436 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 127 (729) від 12.11.2012) Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника в товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "КАМАЗ" (далі - ТОВ "Торговий дім "КАМАЗ").
I. Дата початку здійснення моніторингу: 04.04.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 04.04.2013 № 3303-05/11833-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника автомобілів спеціальних та спеціалізованих (придбання комунального спецавтотранспорту: автопідіймач гідравлічний пожежний АПГП 30/20-300/206 на шасі КамАЗ-53215 - 1 од.) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 31.10.2012.
В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є звіт про результати проведення процедури відкритих торгів від 26.10.2012 № 2, звіт про результати проведення процедури відкритих торгів від 26.10.2012 № 3, постанова Кабінету Міністрів України від 15.12.2010 № 1132 "Про затвердження Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів", інструкція подання, прийому, реєстрації та розміщення інформації про державні закупівлі в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" та на офіційному загальнодержавному веб-порталі "Державні закупівлі", затверджена наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 21.08.2012 № 113.
У свою чергу, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження наявності нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

................
Перейти до повного тексту