1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
18.06.2013 № 3303-06/21496-12
Комунальному підприємству
"Управління капітального будівництва"
міста Запоріжжя
вул. 40 років Радянської України, 60-б,
м. Запоріжжя, 69037
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з ліквідації аварійного стану автодороги, зливової та побутової каналізації по вул. М. Судця, м. Запоріжжя (оголошення № 112606 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 22.04.2013 № 32 (775)), проведеної комунальним підприємством "Управління капітального будівництва" міста Запоріжжя (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "ВІЯ".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 21.05.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 21.05.2013 № 3303-06/17486-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами третім та четвертим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з ліквідації аварійного стану автодороги, зливової та побутової каналізації по вул. М. Судця, м. Запоріжжя, оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 11.04.2013 № 3/11.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 8 частини другої статті 39 Закону, а саме: необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є: відкоригована ПКД "Ліквідація аварійного стану автодороги, зливової та побутової каналізації по вул. М. Судця, м. Запоріжжя"; акти на додаткові роботи; позитивний експертний звіт від 19.02.2013 № 08-02971-12.
У свою чергу документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором, зокрема робіт з ліквідації аварійного стану автодороги, зливової та побутової каналізації по вул. М. Судця, м. Запоріжжя.
Крім того, частиною другої статті 39 Закону передбачено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником саме як виняток.

................
Перейти до повного тексту