1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
25.06.2013 № 3303-05/22114-08
Відділу освіти Новокаховської
міської ради Херсонської області
вул. Карла Маркса, 6, м. Нова Каховка,
Херсонська обл., 74900
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг їдалень (2424 учні 1 - 4 класів - 131 день, 97 учнів пільгових категорій - 131 день, 185 учнів в ГПД - 131 день, 1880 учнів в оздоровчих таборах - 14 днів, 105 учнів в оздоровчих таборах за рахунок батьківської плати - 14 днів) (оголошення № 110785 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 09.04.2013 № 28/3 (771/3)) відділом освіти Новокаховської міської ради Херсонської області (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Продпослуги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 29.04.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 29.04.2013 № 3303-06/15370-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника та відповідність документів замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель відповідно до абзаців третього та четвертого пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг їдалень (2424 учні 1 - 4 класів - 131 день, 97 учнів пільгових категорій - 131 день, 185 учнів в ГПД - 131 день, 1880 учнів в оздоровчих таборах - 14 днів, 105 учнів в оздоровчих таборах за рахунок батьківської плати - 14 днів) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 08.04.2013.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовами застосування процедури є пункти 2 та 4 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи та у разі, якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, зокрема, є Закон України "Про охорону дитинства", постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника" від 28.07.2010 № 668, постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах" від 22.11.2004 № 1591.

................
Перейти до повного тексту