- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
25.06.2013 № 3303-06/22203-12
Комунальному підприємству
Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
КП МА "Київ" (Жуляни), м. Київ, 03036
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти будівель нежитлових (додаткові роботи з реконструкції зовнішніх інженерних мереж під будівництво нового міжнародного пасажирського терміналу аеропорту "Київ" (Жуляни)) (оголошення № 116894 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 32/1 (775/1) від 22.04.2013) комунальним підприємством Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Міськжитлобуд".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 29.04.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 29.04.2013 № 3303-06/15437-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом третім пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника додаткових робіт з реконструкції зовнішніх інженерних мереж під будівництво нового міжнародного пасажирського терміналу аеропорту "Київ" (Жуляни) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 18.04.2013 № 6.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 8 частини другої статті
39 Закону, а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є експертний звіт щодо розгляду проектної документації (позитивний) по проекту "Реконструкція зовнішніх інженерних мереж під будівництво міжнародного пасажирського терміналу аеропорт "Київ" (Жуляни)", затверджений державним підприємством "Укрдержбудекспертиза" від 14.12.2012 № 00-1370-2012/ІЗ (Серія ДП № 128890) (далі - експертний звіт), інформація про його відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону (копії установчих документів, свідоцтво про державну реєстрацію, довідка ЄДРПОУ, сертифікати та ліцензії на проведення господарської діяльності).
Разом з тим, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
Крім того, частиною другою статті 39 Закону передбачено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником саме як виняток.
................Перейти до повного тексту