- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
04.06.2013 № 3303-05/19224-08
Управлінню капітального будівництва
Луцької міської ради Волинської області
вул. Б. Хмельницького, 19, м. Луцьк,
Волинська обл., 43025
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) (реконструкція приміщення будинку побуту на вул. Л. Українки, 35 в м. Луцьку під адміністративне приміщення (коригування, додаткові роботи)) (оголошення № 109891 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 30 (773) від 15.04.2013) Управління капітального будівництва Луцької міської ради (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у публічного акціонерного товариства "Луцьксантехмонтаж № 536" (далі - ПАТ "Луцьксантехмонтаж № 536").
I. Дата початку здійснення моніторингу: 29.04.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 29.04.2013 № 3303-05/15423-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами третім та четвертим пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з реконструкції приміщення будинку побуту на вул. Л. Українки, 35 в м. Луцьку під адміністративне приміщення (коригування, додаткові роботи) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 05.04.2013 № 3.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури є пункт 5 частини другої статті
39 Закону, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Згідно з пунктом 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є договір від 26.06.2012 № 26 про закупівлю робіт за державні кошти по об'єкту "Реконструкція приміщення будинку побуту на вул. Л. Українки, 35 в м. Луцьку під адміністративне приміщення", проектно-кошторисна документація на додаткові роботи, що виникли в процесі виконання робіт по реконструкції об'єкта, дефектні акти виконання додаткових робіт, витяг з протоколу № 17 засідання Кабінету Міністрів України від 06.03.2013 "Про стан реалізації Закону України "Про адміністративні послуги" (далі - Протокол).
Відповідно до витягу з Протоколу головам Волинської, Закарпатської, Полтавської і Тернопільської обласних державних адміністрацій необхідно вжити невідкладних заходів до створення у відповідних регіонах центрів надання адміністративних послуг та про результати проведеної роботи поінформувати на засіданні Кабінету Міністрів у першій декаді квітня.
Згідно з пунктом 6 обґрунтування основний обсяг робіт по об'єкту "Реконструкція приміщення будинку побуту на вул. Л. Українки, 35 в м. Луцьку під адміністративне приміщення" виконувало ПАТ "Луцьксантехмонтаж № 536".
Ураховуючи зазначене, комітетом конкурсних торгів Замовника прийнято рішення здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника робіт по зазначеному об'єкту.
У свою чергу, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження наявності потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
................Перейти до повного тексту