- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
04.06.2013 № 3303-06/19223-08
ДП "Донецька обласна дирекція
з ліквідації збиткових вугледобувних
та вуглепереробних підприємств"
вул. Успенського, 3-б, м. Макіївка,
Донецька обл., 86132
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти будівництва та реконструкція будівель та споруд при переведенні шахти № 2 "Новогродівська", що ліквідовується, у водовідливний режим (з заглибними насосами) за проектом ліквідації шахти № 2 "Новогродівська" (оголошення № 098534 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 26 (769) від 01.04.2013) державним підприємством "Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Вуглетехнік".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 29.04.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 29.04.2013 № 3303-06/15430-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника будівництва та реконструкція будівель та споруд при переведенні шахти № 2 "Новогродівська", що ліквідовується, у водовідливний режим (з заглибними насосами) за проектом ліквідації шахти № 2 "Новогродівська" оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 19.03.2013.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовами застосування процедури є пункти 3 та 8 частини другої статті
39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам та необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника є узагальнений припис Державної інспекції нагляду у реструктуризації та шахтному будівництві від 05 - 06.03.2013 № 03/06 щодо проведеної планової перевірки дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки та переліку додаткових необхідних заходів (далі - узагальнений припис), лист Замовника від 14.03.2013 № 01-07/488 про прийняті заходи по усуненню порушень, лист Державної інспекції нагляду у реструктуризації та шахтному будівництві від 15.03.2013 № 027-12/21 щодо негайного виконання робіт та завершення їх в скорочений термін, договір на виконання робіт від 10.07.2012 № 430.
У свою чергу, документи, посилання на які вказані Замовником у пункті 7 обґрунтування, де мають зазначатися експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника, не містять підтвердження наявності нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам та необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
................Перейти до повного тексту