- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
24.05.2013 № 3303-05/17952-08 |
Відділу освіти Нижньогірської районної
державної адміністрації АР Крим
вул. Леніна, 7, смт Нижньогірський,
АР Крим, 97100
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти вугілля кам'яного (оголошення 093360 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 18.03.2013 № 22/1 (765/1)) Відділом освіти Нижньогірської районної державної адміністрації АР Крим (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у приватного підприємства "Комерційна фірма "Кримвуглебуд".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 01.04.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 01.04.2013 № 3303-05/11406-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника вугілля кам'яного оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 15.03.2013 № 4.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті
39 Закону, а саме: виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документом, що підтверджує наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є Закон України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами та доповненнями).
При цьому слід зазначити, що закон - це нормативно-правовий акт вищої юридичної сили, що регулює найважливіші суспільні відносини шляхом встановлення загальнообов'язкових правил (норм) прийнятий в особливому порядку законодавчим органом (парламентом), або безпосередньо народом. Закони обов'язкові до виконання протягом визначеного часу, на визначеній території та у відношенні до конкретного кола осіб, організацій та інших суб'єктів права.
Так, Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти та не є документом який може підтверджувати наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбачених частиною другою статті 39 Закону.
Відповідно до вимог абзацу дванадцятого частини першої статті
39 Закону обґрунтування повинно містити, зокрема, посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
................Перейти до повного тексту