- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
16.05.2013 № 3304-05/16847-08 |
Управлінню освіти та науки
Одеської міської ради
вул. Канатна, 134, м. Одеса, 65039
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі сиру сичужного та кисломолочного (оголошення № 003054 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 07.01.2013 № 2 (745)), проведеної управлінням освіти та науки Одеської міської ради (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 05.04.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 05.04.2013 № 3304-05/12013-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом четвертим пункту 1.5
Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю сиру сичужного та кисломолочного (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 26.12.2012 № 28/12.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 22.01.2013 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
Приватне підприємство "Олімпія Сервіс" |
3778188,80 |
2 |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Молокозавод" |
3009695,00 |
Пунктом 1 "Оформлення пропозиції конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 1 розділу III) документації конкурсних торгів Замовником установлено, що усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.
При цьому довідка про обладнання та матеріально-технічну базу, надана у складі пропозиції конкурсних торгів ПП "Олімпія Сервіс", не містить відбитку печатки.
Пунктом 2 частини другої статті
22 Закону та пунктами 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів"
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948, передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям згідно із законодавством.
Підпунктом 1.1 пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу III) документації конкурсних торгів Замовником установлено, що для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційного критерію "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасники надають, зокрема, копію довідки державної санітарно-епідеміологічної служби про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які є предметом закупівлі, та довідку про санітарну обробку автотранспорту (з інформацією про проходження обробки).
Водночас довідка державної санітарно-епідеміологічної служби від 01.11.2012 № 3215328, надана у складі пропозиції конкурсних торгів ПП "Олімпія Сервіс", не містить інформацію про можливість збереження на складі учасника продуктів харчування (сир сичужний та кисломолочний), які є предметом закупівлі, згідно із договором оренди нежилого приміщення від 01.01.2013 № 5 під склад і офіс.
У складі пропозиції конкурсних торгів ПП "Олімпія Сервіс" надані копії технічних паспортів автотранспортних засобів, якими планується постачання товару та санітарні паспорти на автомобілі по доставці продуктів харчування на автомобілі з державними номерами ВН6061ЕВ, СА5349АР, АВ2033АЕ, ВН9404СО, 15675ОВ, 23206ОВ, водії Якубов В. Л., Спринчан О. О., Захаров А. А., Аксенюк С. В., Киров Г. Г., та Ставицький В. А. відповідно.
При цьому у складі пропозиції конкурсних торгів ПП "Олімпія Сервіс" відсутня довідка про санітарну обробку автотранспорту (з інформацією про проходження обробки) на автомобіль з державним номером АВ2033АЕ.
Підпунктом 1.2 пункту 6 розділу III документації конкурсних торгів Замовником установлено, що для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційного критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" учасники повинні надати документально підтверджену інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю (згідно з таблицею), а також надають копії особистих медичних книжок з відміткою про проведення медичних оглядів для робітників, які транспортують продукти харчування та працюють на складі.
................Перейти до повного тексту