1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
29.04.2013 № 3304-05/15485-08
Управлінню освіти Солом'янської
районної у місті Києві держадміністрації
вул. Пітерська, 12, м. Київ, 03087
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі фруктів, ягід та горіхів (оголошення № 350162 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 24.12.2012 № 139(741)), проведеної Управлінням освіти Солом'янської районної у місті Києві держадміністрації (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 28.02.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 28.02.2013 № 3304-05/7050-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Формою річного плану закупівель та пунктом 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затверджених наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 , зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ), передбачено, що зазначення інформації про затвердження річного плану та заповнення колонок 1, 3 - 7 річного плану є обов'язковим.
Згідно з пунктом 6 Інструкції передбачено, що у колонці 4 річного плану зазначається очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
При цьому у колонці 4 річного плану закупівель Замовника на 2013 рік, наданих Замовником листом від 14.03.2013 № 440/31, очікувана вартість предмета закупівлі не вказана словами, не зазначено ПДВ та відомостей щодо затвердження річного плану.
Рішення про затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю фруктів, ягід та горіхів (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 14.12.2012 № 3.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948, передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Разом з тим документація конкурсних торгів не містить інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників вимогам, передбаченим пунктами 3 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколом розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 23.01.2013 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ПП "Торгпродсервіс" 2233665,00
2 ТОВ "Золота Осінь-10" 2121400,00
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів (далі - форма реєстру), затвердженою Наказом , передбачено, що колонка 2 пункту 5 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів повинна містити інформацію про спосіб отримання пропозицій конкурсних торгів (особисто або поштою тощо).
Водночас реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не містить інформації про спосіб отримання пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів від 30.01.2013 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ПП "Торгпродсервіс" та ТОВ "Золота Осінь-10", а переможцем конкурсних торгів на основі цінового критерію і методики оцінки, зазначених у пункті 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів визначено ТОВ "Золота Осінь-10", з яким укладено договір від 19.02.2013 № 48.
Підпунктом 2.2 пункту другого частини 6 розділу III документації конкурсних торгів встановлено, що учасники у складі пропозицій конкурсних торгів повинні надати документи, які підтверджують правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу).
Згідно з "Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи на діючий об'єкт", наданого у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Золота Осінь-10", зазначений учасник здійснює свою діяльність у виробничих приміщеннях площею 594 м 2 (магазин) та 400 м 2 (складські приміщення).
Водночас у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Золота Осінь-10" відсутні документи, які підтверджують правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази на складські приміщення площею 400 м 2 (копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу).
Підпунктом 2.4 пункту другого частини 6 розділу III документації конкурсних торгів передбачено, що учасник у складі пропозиції конкурсних торгів повинен надати копію договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі, - в разі, якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.

................
Перейти до повного тексту