- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
05.04.2013 № 3303-05/12071-07
Державній службі статистики України
вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ, 01601
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг щодо передавання даних мережами проводового зв'язку (оголошення № 059149 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 11.02.2013 № 12/1 (755/1)) Державною службою статистики України (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у спільного українсько-німецького підприємства "Інфоком" (далі - СП "Інфоком").
I. Дата початку здійснення моніторингу: 26.02.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 26.02.2013 № 3303-05/6742-07).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг щодо передавання даних мережами проводового зв'язку оформлене протоколом засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 07.02.2013 № 10.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункти 2 та 5 частини другої статті
39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи та потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, є експертний висновок Державного підприємства "Український науково-дослідний інститут зв'язку" від 01.02.2013 № 0074-а/05.
Згідно з пунктом 6 обґрунтування телекомунікаційне обладнання на вузлах мережі 3 являє собою комплекс, що виконує широке коло задач. Його обслуговування потребує наявності спеціалістів високої кваліфікації. Від рівня їх кваліфікації значною мірою залежить якість та надійність роботи мережі.
................Перейти до повного тексту