1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
05.04.2013 № 3304-05/12065-08
Районному відділу освіти
Сімферопольської районної
державної адміністрації в АР Крим
вул. Будівельників, 7, смт Молодіжне,
Сімферопольський р-н, АР Крим, 97501
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг шкільних їдалень (оголошення № 317147 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 08.11.2012 № 126/1 (728/1), проведеної районним відділом освіти Сімферопольської райдержадміністрації в АР Крим (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 28.02.2013 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 27.02.2013 № 3304-05/6994-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктом 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель (далі - Інструкція), затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919, передбачено, що колонки 1, 3-7 річного плану є обов'язковими для заповнення.
Згідно з пунктом 6 Інструкції у колонці 4 річного плану зазначається очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ.
Водночас у колонці 4 річного плану державних закупівель Замовника на 2013 рік (зі змінами), затвердженого рішенням комітету з конкурсних торгів від 17.07.2012 № 27, не указана очікувана вартість предмета закупівлі словами, що не відповідає вимогам Інструкції та формі річного плану.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю послуг шкільних їдалень (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.11.2012 № 181 і № 184 відповідно.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги , затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948, передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Разом з тим документація конкурсних торгів не містить вимог, встановлених статтею 17 Закону, та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників вимогам, передбаченим пунктами 2 і 4 частини першої статті 17 Закону.
Частиною II пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - пункт 6 розділу III) документації конкурсних торгів для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах Замовником установлена вимога щодо надання, зокрема, копії свідоцтва про державну реєстрацію учасника.
Слід зазначити, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 10.12.2012 № 207 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ТОВ "Алва" 6806296,00
2 ПП "Чико-Юг" 8750952,00
3 ФОП Соценко В.А. 9237116,00
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 10.12.2012 № 208 пропозицію конкурсних торгів ТОВ "Алва" відхилено на підставі пункту 1 та пункту 3 частини першої статті 29 Закону, оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону, а його пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

................
Перейти до повного тексту