- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
02.04.2013 № 3303-05/11560-12
Національному антидопінговому центру
вул. Червоноармійська, 55, м. Київ, 03150
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг щодо оренди й експлуатування власної чи взятої у лізинг нерухомості (оголошення № 080624 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 27.02.2013 № 16/7 (759/7) Національним антидопінговим центром (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Флора-парк" (далі - ТОВ "Флора-парк").
I. Дата початку здійснення моніторингу: 06.03.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 06.03.2013 № 3303-06/7969-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5
Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг щодо оренди й експлуатування власної чи взятої у лізинг нерухомості оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 26.02.2013 № 2.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі є пункт 2 частини другої статті
39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, є ТОВ "Флора-Парк" № 15 від 30.01.2013.
Згідно з пунктом 6 обґрунтування у грудні 2012 року закінчився термін дії договору оренди приміщення б/н-7НА від 14.03.2012 між Національним антидопінговим центром та ТОВ "Флора-Парк". Власник приміщення звернувся до Замовника з попередженням про припинення енергопостачання та подальшою вимогою звільнити приміщення у разі неукладання нового договору оренди у строк до 15 березня 2013 року.
На сьогодні платежі не проводяться через відсутність укладеного договору на 2013 рік. З огляду на те, що НАДЦ орендує дане приміщення з жовтня 2010 року та завжди регулярно та в повному обсязі сплачував орендну плату, ТОВ "Флора-парк" як власник будівлі погодилось на відстрочку оплат орендної плати на термін до 15 березня 2013 року.
Проведення закупівлі шляхом відкритих торгів займе принаймні 2 місяці, а зміна об'єкта оренди є економічно та практично не виправданою, тому що потребує значних коштів на перевезення майна НАДЦ та демонтаж і монтаж складного аналітичного обладнання. Переїзд в інше приміщення та повне відновлення роботи лабораторії займе, як показав досвід, від 6 до 8 тижнів. Крім того, переїзд призведе до втрати акредитації, на поновлення якої необхідно витратити 4-6 місяців.
................Перейти до повного тексту