- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.02.2013 № 3304-05/5283-06
Міністерству юстиції України
вул. Городецького, 13, м. Київ, 0100
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти устаткування для автоматичного оброблення інформації (персональних комп'ютерів) (оголошення № 255045 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 18.07.2012 86/1 (688/1)), проведеної Міністерством юстиції України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 06.11.2012 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 05.11.2012 № 3304-04/41626-06).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Закупівля здійснена згідно з річним планом державних закупівель Замовника, затвердженим рішенням комітету з конкурсних торгів від 17.07.2012 № 27, зі змінами, затвердженими наказом Мін'юсту "Про внесення змін у річний план державних закупівель Міністерства юстиції" від 23.07.2012 № 674/7.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (персональних комп'ютерів) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 17.07.2012 № 27 і № 27Д відповідно.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 18.07.2012 № 86/1 (688/1) за № 255045, оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу та додатково розміщено у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель "Announcer of the public purchasing" від 31.07.2012 № 31 (105) за № 16682 у відповідності до статті
10 Закону .
Листом від 31.07.2012 № 3107/12-01В/01 ТОВ "Енглер", яке у відповідності до реєстру надання документації конкурсних торгів 24.07.2012 отримало від Замовника документацію конкурсних торгів звернулося до Замовника за роз'ясненням та внесенням змін до документації конкурсних торгів.
Листом від 03.08.2012 № 11103-0-33-12/17 на запит ТОВ "Енглер" Замовником надано роз'яснення всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів до 02.08.2012, а саме: ТОВ "Енглер", ТОВ "Фолгат ФТК", ТОВ "Ен-Ай-Ес", ТОВ "БМС Консалтинг", що відповідає вимогам абзацу першого частини першої статті
23 Закону .
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 09.08.2012 № 27-1 Замовником було внесено зміни до документації конкурсних торгів та продовжено строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів до 29.08.2012.
Документація конкурсних торгів, зміни до документації конкурсних торгів та роз'яснення до неї оприлюднені у відповідності до частини першої статті 10.
Пунктом 2 таблиці 2 Переліку додаткових документів, що має надати учасник, додатка 2 до документації конкурсних торгів Замовником установлена вимога щодо надання копії свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності), завіреної учасником.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 29.08.2012 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції (з ПДВ), грн. |
1 |
ТОВ фірма "ВалТек" |
30448392,30 |
2 |
ТОВ "Діавест енд Комплексні рішення" |
30469980,60 |
3 |
ПрАТ "Інком" |
24864530,48 |
................Перейти до повного тексту