1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
11.01.2013 № 3304-05/882-12
Комунальній 4-ій міській поліклініці
м. Львова просп. Червоної Калини, 68,
м. Львів, 70049
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), здійснено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт для проведення капітального ремонту заміни дерев'яних вікон і зовнішніх дверей на металопластикові з енергозберігаючим ефектом будівель комунальної 4-ої міської поліклініки м. Львова (на пр. Червоної Калини, 57 та пр. Червоної Калини, 68) (оголошення № 302334 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.10.2012 № 117/7 (719/7)), проведеної Комунальною 4-ою міською поліклінікою м. Львова за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 27.11.2012 (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 27.11.2012 № 3304-04/44770-12).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом п'ятим пункту 1.5 Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про обрання процедури закупівлі та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт для проведення капітального ремонту заміни дерев'яних вікон і зовнішніх дверей на металопластикові з енергозберігаючим ефектом будівель комунальної 4-ї міської поліклініки м. Львова (на пр. Червоної Калини, 57 та пр. Червоної Калини, 68) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 10.10.2012 № 1 та № 2 відповідно.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 09.11.2012 № 3 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ТзОВ "Львіввікнобуд" 1855091,85
2 ПП "Будмонтаж - 1" 1907990,00
3 ТзОВ "Компанія "ВЕЕМ-Будсервіс" 2110908,07
4 ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн" 2457148,00
5 ТОВ "Західбудпроект" 2177822,00
Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Комунальної 4-ої міської поліклініки м. Львова щодо розгляду та відхилення пропозицій конкурсних торгів на закупівлю - капітального ремонту заміни дерев'яних вікон і зовнішніх дверей на металопластикові з енергозберігаючим ефектом будівель комунальної 4-ї міської поліклініки м. Львова (на пр. Червоної Калини, 57 та пр. Червоної Калини, 68) від 20.11.2012 № 4 пропозиції конкурсних торгів ТзОВ "Львіввікнобуд", ПП "Будмонтаж - 1" та ТзОВ "Компанія "ВЕЕМ-Будсервіс" відхилені відповідно до пункту 3 частини першої статті 29 Закону як такі, що не відповідають умовам документації конкурсних торгів.
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 20.11.2012 № 5 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТзОВ "Компанія Техно-Дизайн" та ТОВ "Західбудпроект" (далі - Учасники), а переможцем конкурсних торгів на основі критеріїв (ціна, строк виконання робіт, умови оплати) та методики оцінки, зазначених у Додатку № 5 "Критерії та методика оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників" до документації конкурсних торгів Замовника, визначено ТОВ "Західбудпроект".
Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів Замовника, зокрема, визначено, що перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначено у Додатку № 2 "Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та відповідності іншим вимогам відповідно до статті 17 Закону" (далі - Додаток № 2) до документації конкурсних торгів.
Пунктом 3 Додатка № 2 до документації конкурсних торгів передбачено, що учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" надає довідку у вигляді таблиці із зазначенням клієнтів, з якими укладались аналогічні договори (назва клієнта, місцезнаходження, предмет та дата укладення угоди та термін (строк) виконання робіт, контактні телефони). Відомості повинні підтверджуватися копіями договорів (не менше двох) та оригіналами відгуків від клієнтів (не менше двох).

................
Перейти до повного тексту