- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
25.12.2012 № 3303-04/48370-12
Уманському державному педагогічному
університет імені Павла Тичини
вул. Садова, 2, м. Умань,
Черкаська обл., 20300
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти капітального ремонту фасаду та покрівлі безкупольної частини навчального корпусу № 1 УДПУ за адресою: м. Умань, вул. Садова, 2 (фасад - 3844 м2, покрівля - 1771 м-2) (оголошення № 311524 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 05.11.2012 № 125(727)) Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Будпроектіндустрія" (далі - ТОВ "Будпроектіндустрія").
I. Дата початку здійснення моніторингу: 13.11.2012.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 13.11.2012 № 3303-04/42708-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника та відповідність документів Замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель відповідно до абзаців третього та четвертого пункту 1.5
Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника капітального ремонту фасаду та покрівлі безкупольної частини навчального корпусу № 1 УДПУ за адресою: м. Умань, вул. Садова, 2 (фасад - 3844 м-2, покрівля - 1771 м-2) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.10.2012 № 61.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті
39 Закону , а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також надання у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документом, що підтверджують наявність умови застосування даної процедури закупівлі, є: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ "Будпроектіндустрія", довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації ТОВ "Будпроектіндустрія", довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ "Будпроектіндустрія", листи-відгуки замовників, копія балансу підприємства, копія звіту про фінансові результати підприємства, копія звіту про рух грошових коштів, довідка про те, що ТОВ "Будпроектіндустрія" не було притягнуто до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, довідка про те, що посадову особу учасника не було засуджено на злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівель, довідка Головного управління Міністерства юстиції щодо відсутності рішення про порушення проти підприємства справи про банкрутство, довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язкових платежах і зборах ТОВ "Будпроектіндустрія", копія Статуту, копія довідки ЄДРПОУ, копія свідоцтва про державну реєстрацію, копія ліцензії, копія довідки про взяття на облік платника податків (
4-ОПП ), копія свідоцтва платника ПДВ, довідка з банку про відсутність заборгованості, специфікація на основні матеріали, що будуть використані під час проведення робіт, розрахунок ціни пропозиції конкурсних торгів розроблено у програмному комплексі "АВК" в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, лист Управління містобудування та архітектури Уманської міської ради, технічний висновок про стан будівельних конструкцій балконів на головному фасаді УДПУ ПП "Інжпроект-2".
Водночас довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ "Будпроектіндустрія", довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації ТОВ "Будпроектіндустрія", довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ "Будпроектіндустрія", листи-відгуки замовників, копія балансу підприємства, копія звіту про фінансові результати підприємства, копія звіту про рух грошових коштів, довідка про те, що ТОВ "Будпроектіндустрія" не було притягнуто до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, довідка про те, що посадову особу учасника не було засуджено на злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівель, довідка Головного управління Міністерства юстиції щодо відсутності рішення про порушення проти підприємства справи про банкрутство, довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язкових платежах і зборах ТОВ "Будпроектіндустрія", копія Статуту, копія довідки ЄДРПОУ, копія свідоцтва про державну реєстрацію, копія ліцензії, копія довідки про взяття на облік платника податків (
4-ОПП ), копія свідоцтва платника ПДВ, довідка з банку про відсутність заборгованості, специфікація на основні матеріали, що будуть використані під час проведення робіт, розрахунок ціни пропозиції конкурсних торгів розроблено у програмному комплексі "АВК" в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін не були надані для здійснення моніторингу.
................Перейти до повного тексту