- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
04.01.2013 № 3303-04/371-06
Управлінню капітального будівництва
Міністерства регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального
господарства України
вул. М. Кривоноса, 2-а, м. Київ, 03037
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та
Порядку здійснення моніторингу державних закупівель , затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з будівництва каналізаційних очисних споруд у м. Борисполі (оголошення № 276157 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20.08.2012 № 100/2 (702/2)) Управлінням капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "СПР-ГРУП".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 28.08.2012.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 28.08.2012 № 3303-04/32475-06).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника та відповідність документів замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель відповідно до абзаців третього та четвертого пункту 1.5
Порядку .
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з будівництва каналізаційних очисних споруд у м. Борисполі оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 17.08.2012 № 2.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті
39 Закону , а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі, є протокол позачергового засідання постійної комісії облдержадміністрації з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13.07.2012 № 14.
Функції Замовника на здійснення реконструкції та будівництва очисних споруд, інших об'єктів з метою захисту акваторії Азово-Чорноморського узбережжя та басейнів річок Дніпро і Сіверський Донець від забруднення покладено на Управління капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 24.07.2012
№ 382 "Про внесення зміни у додаток наказу Мінрегіону України від 26.06.2012 № 325".
Відповідно до пункту 6 обґрунтування на даний час в Бориспільському районі Київської області утворилась вкрай складна ситуація з питань водокористування та водовідведення. Практично всі системи каналізаційних очисних споруд на території району являються джерелами забруднення водоносних горизонтів та місцевості.
Система каналізаційних очисних споруд в населених пунктах району фізично застаріла і технічно не спроможна ефективно здійснювати очищення каналізаційних стоків, санітарно-технічний стан незадовільний.
Стічні води без попередньої механічної очистки надходять прямо на поля фільтрації, які у зв'язку із надходженням великої кількості стічних вод (більше ніж це передбачено проектними рішеннями), а також із надходженням великих включень та механічних домішок, які повинні були бути видалені на попередніх етапах очистки, не можуть здійснити якісну очистку стічних вод, що обумовлює збільшення антропогенного навантаження на довкілля і створює загрозу здоров'ю населення прилеглих територій внаслідок надходження хімічних та біологічних забруднювачів до підземних водоносних горизонтів.
................Перейти до повного тексту