- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
18.07.2012 № 3304-04/27270-08
Департаменту містобудування, архітектури
та земельних відносин Харківської міськради
вул. Квітки-Основ'яненка, 7, м. Харків, 61003
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України (далі - Мін'юст) 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти консультативних послуг в наукових і технічних галузях, суміжних з будівництвом (виконання актуалізації топографічного плану міста масштабу 1:2000 частинами, які визначені землями з грошовою оцінкою >= 400 < 500 грн./м-2 - 2 етап; >= 300 < 400 грн./м-2 - 3 етап; < 300 грн./м-2 - 4 етап) (оголошення № 112940 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 12.03.2012 № 31 (633)), проведеної департаментом містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міськради (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 22.06.2012 № 3304-04/23717-08).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 25.06.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Пунктом 9
Інструкції встановлено, що у колонці 7 річного плану закупівель указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
При цьому всупереч пункту 9
Інструкції річний план закупівель на 2012 рік, затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника, оформленим протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 06.02.2012 № 2, не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю консультативних послуг в наукових і технічних галузях, суміжних з будівництвом (виконання актуалізації топографічного плану міста масштабу 1:2000 частинами, які визначені землями з грошовою оцінкою >= 400 < 500 грн./м-2 - 2 етап; >= 300 < 400 грн./м-2 - 3 етап; < 300 грн./м-2 - 4 етап) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.02.2012 № 2/1 та від 01.03.2012 № 6/4 відповідно.
Рішення про внесення змін до документації конкурсних торгів оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 03.04.2012 № 12/4.
Підпунктом 2.1 пункту 2 "Учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура" таблиці 2 "Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику у участі в процедурі закупівлі на підставі пунктів 1 та 2 статті 17 Закону" Додатка № 2 до документації конкурсних торгів Замовником передбачено, що для підтвердження того, що учасник у встановленому порядку не визнаний банкрутом чи проти нього не порушена справа про банкрутство у складі пропозиції конкурсних торгів надається довідка державного підприємства "Державний центр з питань платоспроможності та банкрутства" або його територіального органу.
Слід зазначити, що відповідно до
Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 395, Мін'юст є головним органом з питань банкрутства. Згідно з підпунктом 36 пункту 4 зазначеного
Положення, Міністерство веде єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, встановлює та затверджує форму подання арбітражним керуючим інформації, необхідної для ведення зазначеної бази даних.
Наказом Мін'юсту "Про затвердження Положення про Єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство" від 15.09.2011
№ 3018/5, зареєстрованим 19.09.2011 за № 1106/19844, встановлено, що держатель Єдиної бази даних - Мін'юст, Адміністратор Єдиної бази даних - державне підприємство "Інформаційний центр" Мін'юсту. Адміністратор надає витяги з Єдиної бази даних.
Типовим стандартом надання адміністративної послуги з видачі
довідок з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженого наказом Мін'юсту від 11.11.2011 № 3305/5, зареєстрованим 14.11.2011 за № 1297/20035, передбачено, що інформаційні довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, надаються відповідними структурними підрозділами Головних управлінь юстиції Мін'юсту в Автономній Республіці Крим, головними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, що забезпечують реалізацію повноважень у сфері банкрутства, за місцезнаходженням боржника.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 24.04.2012 до участі у процедурі закупівлі були подані наступні пропозиції конкурсних торгів:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
ТОВ "Авіаційний розрахунковий центр" |
1479997,00 |
2 |
ТОВ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН" |
1913713,10 |
Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 28.04.2012 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Авіаційний розрахунковий центр" та ТОВ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН" (далі - Учасники), а переможцем конкурсних торгів відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика їх оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів за критеріями оцінки "Ціна" та "Умови оплати" визначено ТОВ "Авіаційний розрахунковий центр", з яким укладено договір від 27.06.2012 № АС-77/2012.
................Перейти до повного тексту