- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
09.07.2012 № 3304-04/25868-12
ДУ "Національний інститут раку" 03022,
вул. Ломоносова, 33/43, м. Київ
Копія: Державній казначейській службі України
01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти препаратів фармацевтичних різних (матеріалів перев'язувальних - 15 найменувань) (оголошення про відкриті торги № 147449 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 02.04.2012 № 40 (642)), проведеної державною установою "Національний інститут раку" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 12.06.2012 № 3304-04/21992-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 12.06.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом четвертим та п'ятим пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Формою річного плану закупівель (далі - форма річного плану закупівель), затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010
№ 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ), встановлено, що річний план закупівель затверджується рішенням комітету з конкурсних торгів, підписується головою та секретарем комітету з конкурсних торгів та містить відбиток печатки Замовника.
При цьому річний план закупівель на 2012 рік (зі змінами), затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 06.01.2012 (протокол засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.01.2012 № 1) (далі - річний план закупівель), не містить відбитку печатки Замовника, що не відповідає вимогам затвердженої
форми річного плану закупівель.
Пунктами 6 і 9
Інструкції та
формою річного плану закупівель, затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010
№ 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - форма), встановлено, що у колонці 4 вказується очікувана вартість предмета закупівлі у гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ, а у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів, запиту цінової пропозиції, кваліфікаційної документації).
Водночас всупереч пунктам 6 та 9
Інструкції річний план закупівель не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів та очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення ПДВ.
Рішення щодо вибору процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю препаратів фармацевтичних різних (матеріалів перев'язувальних - 15 найменувань) за кодом ДК 016-97 24.42.2 оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 23.03.2012 № 14 та від 30.03.2012 № 16 відповідно.
Крім того, слід звернути увагу, що всупереч вимогам пункту 3.7
Порядку Замовником надано незавірені в установленому законодавством порядку копії протоколів про обрання процедури та затвердження документації конкурсних торгів.
Пунктом 2 частини другої статті
22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів"
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), встановлено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Разом з тим документація конкурсних торгів Замовника не містить інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі вимогам, встановленим у пункті 4 частини першої статті
17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 2 частини другої статті 22 Закону та
стандартній документації конкурсних торгів.
Згідно з пунктом 7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів"
документації конкурсних торгів інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам документації конкурсних торгів повинна бути наведена, зокрема, копією реєстраційного посвідчення на представлений товар (копією сертифікату про державну реєстрацію).
При цьому відповідно до пункту 12
Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.11.2004 № 1497, на підставі рішення про державну реєстрацію медичні вироби включаються до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - Реєстр), що ведеться Держлікслужбою, а заявнику видається свідоцтво про державну реєстрацію медичних виробів за встановленим зразком.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 18.04.2012 до участі у процедурі надано наступні пропозиції:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
ФОП Сторожук Я. О. |
584200,00 грн. |
2 |
ТОВ "Аван-Медика" |
478887,20 грн. |
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, затвердженою наказом від 26.07.2010
№ 922 (далі - форма), передбачено, що у пункті 4 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, Замовник повинен зазначати спосіб отримання пропозицій конкурсних торгів (особисто або поштою) відповідно.
Разом з цим у пункті 4 реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не указано способу отримання пропозицій конкурсних торгів (особисто або поштою) та реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника не містить підпису секретаря та відбитка печатки, що суперечить формі реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів.
Формою протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів, затвердженої наказом від 26.07.2010
№ 922 (далі - форма протоколу розкриття), передбачено, що протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів повинен містити підпис голови комітету з конкурсних торгів, підпис секретаря комітету з конкурсних торгів та відбиток печатки Замовника.
Усупереч
формі протоколу розкриття протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів від 18.04.2012 не містить підпису секретаря комітету конкурсних торгів та відбитку печатки Замовника.
Згідно з
протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 04.05.2012 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ФОП Сторожук Я. О. і ТОВ "Аван-Медика", а переможцем процедури закупівлі відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця"
документації конкурсних торгів та додатка 2 до документації конкурсних торгів за критерієм оцінки "Ціна" з максимальною кількістю 100 балів визначено ТОВ "Аван-Медика" (ціна пропозиції становить 478887,20 грн.), з яким укладено договір про закупівлю від 16.05.2012 № 203.
................Перейти до повного тексту