- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
07.07.2012 № 3303-04/25402-08
Службі автомобільних доріг
у Полтавській області Державної служби
автомобільних доріг України
вул. Куйбишева, 22-а, м. Полтава, 36039
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення /М-03/ Київ - Харків - Довжанський на ділянці км 210+000 - км 231+550, Полтавська область (додаткові обсяги робіт)" (оголошення № 207015 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 28.05.2012 № 64 (666), проведеної Службою автомобільних доріг України у Полтавській області Державної служби автомобільних доріг України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління № 9" (далі - Учасник).
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 30.05.2012 № 3303-04/20378-08, лист Замовника від 13.06.2012 № 01-12/222, (зареєстрований в Мінекономрозвитку 15.06.2012 за № 08/71532-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 30.05.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: відповідно до абзацу третього та восьмого пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 17.05.2012 № 07-02-2012 прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 5 частини другої статті
39 Закону, а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Разом з тим надані Замовником документи не містять підтвердження інформації про те, що заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням доріг.
................Перейти до повного тексту