- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
19.06.2012 № 3304-04/23120-07 |
Фонду соціального страхування
від нещасних випадків на виробництві
та професійних захворювань України
пр. Перемоги, 92/2, м. Київ, 03062
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті
8 Закону України
"Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та
Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (послуги з системного супроводу програм Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (оголошення № 027557 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.01.2012 (612)), проведеної Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4
Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 05.04.2012 № 3304-04/13045-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 09.04.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5
Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником матеріалів (оригінали) для здійснення моніторингу закупівлі установлено.
Пунктами 6 та 9
Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель указується очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами із зазначенням податку на додану вартість), а у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по-батькові посадової особи / посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
При цьому всупереч пунктам 6 та 9
Інструкції річний план закупівель на 2012 рік, затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника, оформленим протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 11.01.2012 № 1), не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів та очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення податку на додану вартість.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та про затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідань комітету з конкурсних торгів Замовника від 11.01.2012 № 1 та від 13.01.2012 № 2 відповідно.
Пунктом 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення"
стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті від 10.08.2010 № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), встановлено, що у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" замовником зазначаються прізвище, ім'я, по батькові, посада, адреса, номер телефону, електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Разом з тим усупереч вищезазначеній вимозі, у пункті 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальна інформація"
документації конкурсних торгів у рядку "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" не зазначено посаду та адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Відповідно до вимог пункту 2 "Виправлення арифметичних помилок" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця"
стандартної документації конкурсних торгів замовник зобов'язаний зазначити у документації конкурсних торгів умови та порядок виправлення арифметичних помилок.
Водночас документація конкурсних торгів Замовника не містить порядку виправлення арифметичних помилок.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів від 22.02.2012 та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 22.02.2012 № 9 до участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п |
Назва учасника |
Ціна пропозиції, грн. |
1 |
ТОВ "Науково-виробниче об'єднання "Ер-Джі-Дейта" |
Лот № 1- 4 050 000,0 Лот № 2 -1 916 400,0 |
2 |
ТОВ "Парус-Впровадження" |
Лот № 1- 4 080 000,0 Лот № 2 -1 862 000,0 Лот № 3- 2 799 996,0 |
3 |
ТОВ "НВП "Протек" |
Лот № 3 - 2 160 000,0 |
Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010
№ 922, зареєстрованим у Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - форма реєстру отриманих пропозицій), передбачено, що пункт 5 (колонка 4) реєстру отриманих пропозицій повинен містити, зокрема інформацію про дотримання передбачених у документації конкурсних торгів (запиті щодо цінових пропозицій) вимог щодо форми подання пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції, цінової пропозиції).
При цьому реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів від 22.02.2012 не містить вищезазначеної інформації.
Частиною третьою статті
27 Закону встановлено, що під час розкриття пропозицій конкурсних торгів зокрема перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, та зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до
форми протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010
№ 922, зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - форма протоколу розкриття пропозицій), у пункті 5 протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів замовник зазначає інформацію про наявність необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів.
Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 24.02.2012 № 10 до оцінки допущено всі пропозиції конкурсних торгів, а переможцем процедури закупівлі відповідно до критеріїв оцінки встановлених у додатку 2 "Критерії та методика оцінки пропозицій конкурсних торгів" до документації конкурсних торгів Замовника визначено по лоту № 1 - ТОВ "Науково-виробниче об'єднання "Ер-Джі-Дейта" (ціна пропозиції становить 4050000,0 грн.), по лоту № 2 - ТОВ "Парус-Впровадження" (ціна пропозиції становить 1862000,0 грн.), по лоту № 3 - ТОВ "НВП "Протек" (ціна пропозиції становить 2160000,0 грн.), з якими укладено договори про закупівлю від 15.03.2012 № 21503-1, № 21503-3 та № 21503-2 відповідно.
Пунктом 7 "Інформація про мову, якою повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів" розділу I "Загальні положення"
документації конкурсних торгів встановлено, що пропозиція конкурсних торгів повинна бути складена українською мовою.
Водночас пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Науково-виробниче об'єднання "Ер-Джі-Дейта" та ТОВ "Парус-Впровадження" містять документи складені англійською мовою, зокрема сертифікати щодо проходження навчання працівників, що суперечить пункту 7 "Інформація про мову, якою повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів" розділу I "Загальні положення"
документації конкурсних торгів.
................Перейти до повного тексту