1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
10.07.2012 № 3303-04/26143-08
Службі автомобільних доріг
у Тернопільській області
46021, м. Тернопіль, вул. Олени Кульчицької, 8
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "капітального ремонту вул. Гайової в м. Тернопіль" (оголошення № 228183 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 12.06.2012 № 70/4 (672/4)), проведеної Службою автомобільних доріг у Тернопільській області (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у корпорації "Укртрансжилбуд" (далі - Учасник).
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 15.06.2012 № 3303-04/22599-08, лист Замовника від 25.06.2012 № 07-22/694, зареєстрований в Мінекономрозвитку 07.07.2012 за № 08/79189-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 15.06.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: відповідно до абзаців третього та восьмого пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.
Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 11.06.2012 № 12 прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника.
Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника підставою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Разом з тим надані Замовником документи не містять документального підтвердження інформації щодо виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів.

................
Перейти до повного тексту